Maukie - the virtual cat

vineri, 30 noiembrie 2007

O zi mai libera

Ei, iaca, a trecut si ziua mea si ziua lui frati-meu si, dintr-o zi in alta se face ziua nationala, in care voi lucra, evident si potent. Am primit inele, parfumuri si o foarte politicoasa raceala, cu sensul de a nu mai face atita caz de ziua mea ca doar nu s-a nascut Mesia acum 37 de ani. Pfui, 37, o sa mor intr-o buna zi si nici n-o sa bag de seama. Traduc pentru ziar "Povestea Regelui Maimuta", o versiune pentru copii si am ajuns sa iubesc mai mult decit orice sa fac treaba asta. Din pacate, nu-mi pot gasi cartea originala, "Calatorie spre soare-apune" a lui U Cheng En, sa o reiau pe toata, in schimb, cind o caut dau mereu de Camus si de "Strainul" si "Ciuma" lui, pe care n-am chef sa le recitesc, fix ciuma imi lipseste mie acuma. Am chef de scris..., mult, mult, mult si nu scriu nimic.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura