Maukie - the virtual cat

miercuri, 18 iunie 2008

AM REUŞIT!!!

Habar nu am câţi dintre voi le-aţi ţinut pumnii acelor oameni, dar pot să vă spun că am reuşit! Am schimbat un primar vechi de 27 de ani, am reuşit să aducem revoluţia la Întorsura Buzăului după 18 ani!!! Imens de mult timp pierdut pentru localnici, o bucurie intensă că vor fi accesate programele care le permit oamenilor să intre în civilizaţie, să nu se mai spele la lighean, în apa încălzită la butelie iarna, când sunt -35 de grade. Am reuşit să scăpăm de un tiran crescut la şcoala securiştilor. Bucuraţi-vă pentru oamenii de acolo! Nu îşi vor găsi drumul dintr-o dată, dar măcar încep să îl caute. Echipa a fost formidabilă şi s-a văzut, dar, mai presus de orice, oamenii au fost formidabili, au ales pentru ei înşişi. Cine ştie? Poate chiar lipsea un pic de adrenalină în Zona Buzaielor.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura