Maukie - the virtual cat

sâmbătă, 11 octombrie 2008

DACĂ MAI SCRIU

De unde vin, încotro mă duc, si, dacă, vreodată, îmi va mai trece prin cap întrebarea cine sunt. La vîrsta mea ignobilă am aflat cine sînt: sînt de unde vin şi încotro mă duc. Sînt prezentul perpetuu. Nu e o noutate că eşti doar în secunda pe care o trăieşti. Nu e noutate că sunt tot trecutul meu şi niciodată un viitor pe care il aproximez în funcţie de parametri bizari. Dacă sînt bună, viitorul e bun? Dacă sînt rea, viitorul e rău? Dacă sînt ieşită din orice fel de norme, viitorul este tot aşa? Dacă eşti foarte frumos, viitorul e la fel? Dacă eşti foarte urât, se pune? Dacă eşti infinit de înalt şi de jos, dacă eşti aproape urât şi aproape frumos, dacă eşti un om ca o pară, dacă eşti ceva, o fi aşa? Dacă eşti doar un cuvânt care nu e scris niciodată? un cuvânt, atâta

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura