Maukie - the virtual cat

marți, 14 septembrie 2010

Banc deosebit de genial

Mă rog, nu mai ştiu unde l-am citit, dar e cam aşa: (Şi mersi Alineeeeeeee)

Iisus Hristos predică mulţimii. La picioarele lui, femeia adulterină plînge de-i sare cămeşa pe spate - în fine, părul de pe spate, că tocmai fusese smulsă din ghiarili păcatului şi era cam în fundul gol.
Iisus: Cine este fără păcaaaaattt săăă aarunceeee primul cu piatraaaaaa...
Linişte în mulţime. Suspans. Tăcere semnificativă. Gînduri multe şi amestecate. După toate astea o femeie se desprinde din mulţime, rupe o bucată de bordură şi-i fute una la tîmplă femeii adulterine.
Iisus: Mamă, dar mă exasperezi!

Iar astăzi de dimineaţă deosebit, dar deosebit de tare Gigi Becali.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura