Maukie - the virtual cat

vineri, 17 septembrie 2010

Mămicisme

Eu: Am plecat, iau un taxi.
Mama: Da? Şi pînă unde te duce?

De fapt, în modul ei alambicat reverenţios stînjenit repede-profitor şi doritor, însă politicos, vroia să mă întrebe dacă avem acelaşi drum. Doamneeeeeeeeeeeeeee, cît am rîsssssssssssss... Era să pierd taxiul care mă duce pînă unde vrea muşchiul lui.

Un comentariu:

Mai bine fara spunea...

La drept vorbind..., uneori discuţiile noastre seamănă cu replici din teatrul absurdului, gen, mă trezesc dimineaţa, îmi pun de cafea Ea: Te-ai trezit? Eu: Nu, dorm, sau e evident că mă pregătesc de serviciu: Ea: Unde te duci? Eu: La futut, mamă, la futut...

Cea mai drăguţă fază a fost cu mersul la magazinul Penny, pe care, evident, eu l-am botezat Penis, şi hai azi la Penis, hai mîine la Penis, şi o aud într-o bună zi spunîndu-i nepotului de 9 ani: Hai cu buni la Penis...

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura