Maukie - the virtual cat

marți, 12 octombrie 2010

Avem o sută de ani

Mama a împlinit azi 60 de ani, iar eu voi împlini 40 peste o lună. Vom împlini o sută de ani.
Numai eu ştiu cît a suferit mama asta a mea. Nu pot nici măcar descrie cît de mult o iubesc şi cît de mult a iubit în locul meu. Eu nu sînt un om bun, semăn cu tata. Nu am răbdare, îţi şi trag veo doo mii de picioare în dinţi, sunt ca tata. Mama, pînă în ziua de azi, îmi calcă cămăşile, îmi face ceai cînd nu pot să respir, vine cu mine peste tot unde am nevoie de ea. E un om incomensurabil, aşa cum eu nu sunt. Mama mă umileşte şi mă bucur că ea face asta. Şi accept cu mare greutate, mare, că e un om infinit mai frumos decît sînt eu. Te iubesc mămicuţa mea te iubesc de parcă nu m-ai fi născut. Numai bunul Dumnezeu ştie că aş muri şi eu odată cu tine, suflet de copil. LA MULŢI ANI, MAMA!

4 comentarii:

dragoş c spunea...

multi ani cu sanatate!

Mai bine fara spunea...

Multumesc frumos, Dragos!

Bursucu timid spunea...

heei, sa-ti traiasca! :)

[ ...da de ce nu poti sa respiri? of. ]

Mai bine fara spunea...

Am făcut o viroză cumplită, şi din motive de hipertensiune nu am voie medicamente pe bază de piramidon, aspirină-îmi subţiază sîngele şi îmi curge pe nas-, nu am voie nimic. CEAI! Ştii bancul cu pensionarii? AER, mult AER!
Şi să-mi trăiască! E cel mai feroce mamon şi cel mai dulce. E un puiuţ mic şi cu colţi. Indelebilă! Multumesc.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura