Maukie - the virtual cat

sâmbătă, 30 octombrie 2010

În ce hal

a ajuns ţara asta. În ce oribilitate de hal incredibil, pentru că românii noştri, din afară, s-au încăpăţînat să vadă dreapta în Băsescu şi nu dictatorul cumplit, nebun de putere, şi cît de jalnică mă simt eu, care am tot zbierat, că nu se poate aşa ceva. În ce hal de mizerie şi de umilinţă, ne-aţi adus, dragi votanţi, din afară, în ce hal cumplit v-aţi înşelat şi nu aţi vrut nici o secundă să ascultaţi ce vă spuneam. NU pot povesti ce se întîmplă zilnic, dar ştiam, încă de dinainte, că un om care îşi alungă oamenii din ţară, nu are de ce să aibă vreo funcţie în România. Ruşine, din aia, cît China, că aţi votat un dictator pentru părinţii voştri. Nimic nu mişcă dacă nu eşti membru PD-L. Asta-i dreptatea pe care, fără să ştiţi nimic, cu totul asiguraţi, aţi impus-o unei ţări frumoase şi demne. Să vă fie ruşine!

5 comentarii:

Iceflame spunea...

Nu ai dreptate Bianca draga:
Nu cele cateva mii de voturi din diaspora l-au facut pe Popeye presedinte ci jde` milioanele din tara...
Platim acum cu totii galeata, zaharul, uleiul, geaca si fesul pe care nea X boul si tanti Y vaca le-au luat atunci cand au pus boturile la vrajeala portocalie.
Pe de alta parte, madam Nuti si nea Adriean, isi recupereaza tacticos si inmiit investitia.
Sa fii iubita, Ciao

Mai bine fara spunea...

Ice
Ia nu ma enerva, că ştii exact la ce m-am referit. Dacă îmi aduc aminte corect, Geoană capitaliza ceva, în seara cu pricina, a doua zi veniseră voturile din afară.
Sigur că ai dreptate în privinţa jdelirol/ron de milioane care au votat în ţară cu marinarul eşuat. Şi eu am votat cu Băsescu la primele alegeri, ca şi tine, ca şi mulţi. Avem creiere, gîndim, votăm.
Nici nu mă îmbăt cu rahat: am votat Geoană cam aşa cum am votat Iliescu la alegere cu Vadim, am văzut chestii simple, de bun-simţ, pot zice simplissime, pentru creierul meu complicat şi gîndirea mea universală:-))
Spun, doar, că am văzut o imensă discuţie fără sens, atunci cînd totul era clar şi pentru unul cu doo clase: Băsescu e un dictator, e o ruşine că tu, ca ţară, care ai stat 40 de ani sub dictatură, să-ţi alegi unul nou, de factură pesederistă, again. Şi Iliescu a condamnat comunismul.
În fine, îmi rămîn tot soiul de fragmente despre democraţie, gen Puterea corupe, puterea absolută corupe la modul absolut.
Şi ruşine să-i fie diasporei că ne-au adus un dictator, din nou, pe cap. Ruşine cît CHINA!!!!!!!!!!!

Mai bine fara spunea...

Am uitat: şi tu să fii iubit tare, de cine vrei tu!

Mai bine fara spunea...

Taps
Foarte bine ai făcut! Mai bine beai o bere si de prima tura, tu-le muma-n aşa şi pe dincolo! Numa' cînd văd titlurile de pe ziare.ro m-apucă toţi dracii!

Mai bine fara spunea...

Da' eu înţelesesm că l-ai votat pe Băse, aşa de înverşunat erai - mă rog -, împotriva liberalilor. Şi, oricum, nu m-am referit numa' la tine. Sigur că, într-o ţară normală, în condiţii normale, cu cine votezi te priveşte. Însă aici decizia finală a venit de la diaspora, care ar trebui să se informeze ceva mai mult înainte de a pune ştampila. Nu că mi-ar fi ruşine cu ăia de aici, care au votat ori cu curul, ori cu făină şi ulei portocaliu, ori cu drumuri în cazul specific Covasnei.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura