Maukie - the virtual cat

vineri, 27 ianuarie 2012

Ah, ce veche e lumea romaneasca

Nda, ni s-a spart o tava in casa si apa a curs fix pe lampa cu curent electric si cu bec ecologic. Io, care mi-s terifiata de electricitate, sadeam si ma uitam mumificata cum face becul scurt-circuit. De ce sa murim doar inecati? Mai bine sa murim si electrocutati. Vine landlordul, se uita si zice ca va putea rezolva problema in doo zile. Sa mori tu? Si eu unde ma spal, intre timp? Si faptul ca nu prea vreau sa ard de vie, unde se pune?
O alta prietena mi-a spus ca ea avea grija de batrini. Si o murit, cum e legea firii, unul dintre ei. Agentia de inmormintare nu lucra simbata si duminica, iar aceia au inchis casa si au lasat mortul in casa doo zile, ca popa. Doamna - ca era o doamna - a putrezit doo zile in legea ei si in aer liber, cu casa inchisa.
Aud un meleon de povesti reale, toate avind implicate autoritati britanice si, inca, nu ma decid daca astia-s cu mult mai timpiti ca noi. In fond, sunt abia de patru luni aici.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura