Maukie - the virtual cat

vineri, 10 august 2007

Daca voi nu ma vreti, eu va vreu!

Poftim, am tinut cu tot dinadinsul sa fiu prezenta in zona internautilor si acum habar nu am ce sa scriu, cu ce sa incep. Nici macar titlul nu e inspirat, a fost atit de folosit, incit...
In principiu, ideea este ca acest blog sa fie unul care se adreseaza tuturor celor care citesc/scriu/creeaza mai mult sau mai putin inspirat. Feministelor - care-mi sint dragi, desi mai draga-mi este dreptatea - misoginilor, de la care astept, daca nu respect, macar decenta in postari - ca altfel va rad! - politicieni, politiciene, prieteni si toti cei care cred ca merita sa-si toceasca degetele pentru a scrie aici.
Astept sa vad/aflu despre carti noi, idei noi, motivele pentru care ne plingem ca sintem inculti, ca nu mai citeste nimeni, ca nu avem valori. Vreau sa stiu de ce citeste cine citeste si de ce nu citeste cine nu citeste.
Deocamdata, atit... Mai departe, vazind si facind...

7 comentarii:

viviana spunea...

Ciao, Complimente si AUGURI !

Mai bine fara spunea...

Mersi, mersi, mersi Sper sa fie despre carti, asa cum imi doresc de altfel :-)

gabrielacretu spunea...

Nu am spus eu ca-i contagios!? Bine ai venit si bun postat! De dat afara, nu te dam dar de intrat intram cand vrem noi; sa ne spui daca trebuie sa ne descaltam la intrare.

Anonim spunea...

Nu putem trai fara carti- sau nu merita. Dar trebuie sa stim ce sa alegem. Blogul acesta ne va ajuta.
Succesul tau este succesul celor care iubesc cartea si cartile.
Peter

Mai bine fara spunea...

Mai, mai ce draguti sinteti :-))
Chiar ca sint emotionata, treaba asta este mai personala decit am realizat cind ma napusteam cu postarile mele peste Gabriela, de exemplu.
@Gabriela, draga mea, tu poti intra si cu cizmele cu care vii de cimp, ca imi trece prin cap ca ai fost la munca :-) Altii, numai cu pantofii lustruiti! Am zis!

gabrielacretu spunea...

Eu aveam de gand sa intru cu sotele albe, ca o gheisa; ce-ti veni cu cizmele!? Pe astea le tin in portbagaj, pentru orice eventualitate...

Mai bine fara spunea...

@Gabriela Gheisele au arme secrete in sosete, le prefer incaltate :-)

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura