Maukie - the virtual cat

sâmbătă, 13 octombrie 2007

E simbata

E simbata si m-am trezit mai devreme decit ar trebui, pentru o zi de simbata. Am deschis calculatorul, stau si ma uit la lumina de-afara, e ziua mamei, ma gindesc ca toata familia mea e nascuta toamna, deci, logic, am fost conceputi primavara. Intre mine si fratele meu e o diferenta ciudata, un an si trei zile. E cit se poate de clar ca oul mamei noastre a fost fecundat in aceeasi zi, la un an diferenta. Dupa mine, foarte repede, a ramas insarcinata din nou, ar fi trebuit, probabil sa fim trei frati gemeni astrali. Ma gindesc la un milion de lucruri, of. Ma mai gindesc si la faptul ca, probabil, de multe ori sint nerecunoscatoare. Nu prea ma pot ajuta, e greu sa identifici o problema. Tot ce pot face este sa nu vreau sa mor asa de tare. Carti : citesc "Portretul artistului in tinerete", va aduceti aminte de James Joyce?

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura