Maukie - the virtual cat

sâmbătă, 28 februarie 2009

Frustrări ante-astenie de primăvară

Scriu cu un ochi, celălalt e la "Blue velvet" al lui Lynch. L-am văzut prima dată la Cinemateca din Bucureşti la începutul anilor '90. Acum ar trebui să urmeze un "grin". Incredibil film, nu cred să mai fi văzut ceva atât de decadent. Poate, un pic, "Portocala mecanică". Alt grin. "You're so fuckin' suave", hehehe.
Băsescu a aruncat buzduganu' ca zmeu' şi au apărut miniştrii aflaţi sub binevoitoru-i Făt-Frumos, alianţa PD-PSD, au apărut cu "aproape" şi "sigur că da, se dau bani pentru proiecte care au avizul tehnic". Transformă, în pula mea, că altfel nu pot zice, case de cultură şi dispensare în puncte de informare turistică. Genial! Văleu, am tânjit toată viaţa în puncte de informare turistică! De când mă ştiu!
Elena Udrea este mult mai rău decât mi-am imaginat, mai degrabă ingnorându-i prestaţiile, mai mult din solidaritate feminină, dar totul are o limită. Nu numai că e incredibil de proastă, dar nu are nici măcar talentul de a-şi camufla nemărginirea prostiei - totuşi, avem politicieni foarte pricepuţi la aşa ceva -. E drept, e vina mea. Judecând după Băsescu mă aşteptam la mai multă hotărâre în prostie şi la mai multă iniţiativă. Mai mult, proiectele pentru punctele turistice pentru care a promis bani sunt făcute în fosta guvernare. Genial, într-adevăr. Am uitat că ăla e dictator şi nu merge cu idei la el, tre' să ai capu' eminamente gol.
Ungurii, pe de altă parte, se comportă ca demni fii ai politicii româneşti, fără nici o scuză. Au o grămadă de unguri deştepţi care nu au avut niciodată loc. Nicăieri.
Între timp, mă bate gândul să emigrez în America şi să mă mărit cu David Lynch. Da, genial film "Catifeaua albastră". "Here I come, ready or noooooott".
Cîh.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura