Maukie - the virtual cat

miercuri, 25 noiembrie 2009

Vai, astăzi te-am născut eu mîine!

Mă rog, mâine, 26 noiembrie, da? Să ştie toată lumea, că numa' în perioada asta pică alegerile, de mi-au luat câteva aniversări de la gură.
Cea mai tare a fost mama care, după ce m-a întrebat când e ziua mea - răspuns: poimarţi - mi-a zis: "Vai, astăzi te-am născut eu mîine! Cum au trecut anii... dar să ştii, Bia, că se nimereşte la fix, că te-am născut într-o noapte de miercuri spre joi".
Păi, un Săgetător cumsecade se naşte joia, că aşa îi şade bine. Mi-a cumpărat un trandafir alb şi frumos mirositor de n-am cuvinte ce se înfoaie el pe-aicea extrem de mândru şi vindicativ, cu o zi în avans. Şi m-a mai sunat cineva cu o zi în avans, persoană importantă, nu spun cine.
De fiecare dată m-am simţit teribil de fericită că e ziua mea, habar nu am de ce. Nimic special nu se întîmplă, lumea stă sau merge, treaba ei, dar eu mă simt un omuleţ privilegiat că e ziua mea. Asta e.
Şi ieri mi-am făcut din nou electrocardiograme şi tensiuni şi arată foarte, foarte prost, cică sînt bolnavă de-adevăratelea. Negociem. De vineri încolo. Mîine, în nici un caz!
Şi banc special de ziua mea:
Dear God, so far this year you have taken away my favorite dancer Michael Jackson, my favorite actor Patrick Swayze, my favorite singer Stephen Gately and my favorite actress Farah Fawcett. Just so you know, my favorite politician is Traian Basescu. Regards.

4 comentarii:

Anonim spunea...

La muuulti ani!

Bursucu timid spunea...

la multi ani! :)

Anonim spunea...

idem :)

Mai bine fara spunea...

@Mulţumesc, băieţi! Vă doresc ce-mi doresc şi mie!

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura