Maukie - the virtual cat

luni, 16 august 2010

Chefuri

Deci ieri am avut vreo trei Marii, Mariani şi altele şi ne-am pus pe băut cumsecade, de pe la 11.00 in ză morning. Acuma, vocea raţiunii religioase întrupată de je şi anume - bre, ce sărbătorim noi aicişa, că o murit, s-o ridicat la ceruri într-un rădvan de foc, de Sfânta Marie mică se sărbătoreşte onomastica - n-o căpătat nici cea mai mică urmă de înţelegere, putem să sărim noi un prilej de băut? Nu putem. Bia se transformă în DJ, bagă tot felul de muzici de pe You Tube, nu le-o plăcut Lou Reed - se putea? ăla-i pentru finuţi - manele interzis, aşa că i-am asasinat cu Maria Tănase şi Aurelian Andreescu. Pe la 5.00, beat clampă se cărăbăneşte frati-meu, pe la 5.30 cică să produc şi eu texte pentru ziar. Ioi, atîta am avut de zis. Adevărul este că nu am "servit", cum zice colegul meu, Alin, decît vreo patru beri de căciulă, însă a fost atît de ucigaş de cald, că ne făceam muci şi de la suc. Pe la şase, linişte şi pace în univers. Mai vorbesc cu Cri cea canadiană, o mai frec, mă culc. Pe la 4 dimi bîntuiam după fructe, oligoelementele, alea, alea. Am mîncat două nectarine şi m-am băgat la somn, cu vise ciudate cu hermafrodiţi. La 7 şi un pic dimineaţa, zbierete, chiuituri, muzici populare la vecini. Mă trezesc, evident, le înjur cele mai îndepărtate rădăcini. Linişte, adorm la loc cu hermafrodiţii mei bizari, care semănau cu mine. Cînd eram bărbat eram Alain Delon tînăr. La 8 şi un sfert, iar chiote, fluierături, muzici populare. Măi, cum dracu' fac chef ăştia, cu pauze de respiraţie, de futut, de somn, sau cum? Oricum, nu e foarte cuşer să începi cheful luni, la ora 7 dimineaţa. Mă rog, or fi avut program de chef. Între 9.30 şi 10.30, iar au dormit, s-au futut, au respirat. La 11.00 au revenit cu "Paraziţii" şi BUG Mafia sau ce-o mai fi. La 11.20, pauză de chestii. Aştept cu interes continuarea.

Ah, da, am aflat că băieţii de la jandarmi vor să mă fută, toţi odată, că am scris că îi bagă pe ţigani în dubă şi bat la ei ca la fasole, şi fără martori şi fără camere. Lasă că am stat de vorbă cu un fost jandarm şi mi-a confirmat, dar am văzut eu cu ochii mei loviturile profi, la ficat, să nu lase urme. Băieţi, vă garantez că nu rezistaţi voi la fututul meu, că e din ăla, pasional.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura