Maukie - the virtual cat

luni, 23 august 2010

Curat murdar, monseniore

Un preot catolic a refuzat medalia Ordinul Naţional de Merit, una dintre cele mai înalte distincţii franceze, din cauza politicii Guvernului împotriva rromilor, şi a declarat că se roagă ca preşedintele Nicolas "Sarkozy să aibă o criză cardiacă", relatează AFP. Părintele Arthur, un preot din Lille (nord), i-a scris ministrului de Interne, Brice Hortefeux, pentru a-i spune că refuză medalia Ordinul Naţional de Merit, una dintre cele mai înalte distincţii franceze, care i-a fost atribuită. "Mă rog, vă cer iertare, ca Sarkozy să aibă o criză cardiacă", le-a declarat preotul jurnaliştilor, duminică, după slujbă.

Ce tare! Un preot ortodox, de la noi, de astă dată, de pe meleagurile secuieşti îmi declara că el ar mitralia toţi ţiganii. Eu, cînd aud inepţii pe care nu le pot procesa, am tendinţa să mă uit cruciş. I-am replicat, cu un ochi la făină şi unul la slănină, "Părinte, nu-i creştineşte nici măcar să gîndeşti aşa, necum să o mai scoţi şi pe gură". "Lasă", zice, "că la cum se fut ăştia nici n-o să bage de seamă". Drăguţ părintele, dar măcar nu se roagă pentru crize cardiace.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura