Maukie - the virtual cat

sâmbătă, 25 iunie 2011

Scurtcircuite

Mi-i somn, atîta o tunat şi o fulgerat astă-noapte, încît mi-am adus aminte de proful de fizică din clasa a cincea. Zăceam în toată lungimea mea de şopîrlă în întuneric şi flash-kaboom, şi "ce e la început tunetul sau fulgerul?" "Zgomotul", zic eu, cu urechile mele rănite de otite şi urlete. "Ba nu, lumina", zice dezamăgit proful de fizică şi uite aşa ştiu pînă în ziua de azi că lumina călătoreşte mai repede decît sunetul, deşi, pentru mine, zgomotul călătoreşte infinit mai rapid.
Şi, în ajunul furtunii de ieri, discuţie cu Ara, că, "Băi, fenomenal, trece un nene cu bicicleta şi are o coasă pe şa", ea vroia să emphasize moartea pe bicicletă, eu, cu gîndirea mea materialistă, "Aham, reţeta sigură să-l trăznească fix în coasă" şi rîdem. Şi iar tună şi iar fulgeră, şi stau cu ochii deschişi să văd fulgerul şi îi închid să aud tunetul. Şi mă trezesc la 7,45 pe ploaie, pe comentarii anonime (vorba vine, că ştiu perfect cine scrie cu puncte de suspensie între cuvinte, măi, măi) şi fug dup ţigări la fîntînă, că am fumat tot pi ploaie.
Şi "Pulp Fiction" şi "Black Swan" şi ca să şterg gustul de lebădă, iar pulp, ieri. Văleu, prost film mai e lebăda asta neagră. Şi, nu, domnule regizor, complexul lui Oedip de-aia e complexul lui Oedip, că eşti băiat şi vrei să-ţi ucizi tatăl şi să aşa şi pe dincolo cu maică-ta, la fete se numeşte complexu' lu' Electra şi nu, n-are treabă cu masturbatu' în prezenţa mamei, mai ales în absenţa oricărui tată. Proastă şi cretină şi rănirea finală că, gata, a ieşit de sub influenţa nocivă a atracţiei faţă de mamă, s-a maturizat sexual, etcx. Bleah. L-am suportat pînă la sfîrşit că mie-mi plac filmele cu balet. De altfel, mă uit, ca să zic aşa, cu ochii pe ceas la "So you think you can dance". Ndeah, mi-i sooooooomnnnnn.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura