Maukie - the virtual cat

luni, 4 iulie 2011

Reclamele care este ceva

să-ţi tragi vreo cinci mii de pumni în cap. Eu, una, mor după reclamele mişto, dar astea de la noi sunt adaptate la IQ-ul de oi, sau care-i faza, că nu mă prind.

1.Pervol. Două fete - din care una niţeluş mai trecută, ghici care - stau la un specatol una lîngă cealaltă, un june descheiat la cămaşă bate din toace şi dansează fix geaba, după cum reiese din dialog. Cică: "Dar cămaşa lui e nouă", "Nu e nouă, e spălată cu Pervol". Şi scoate butoiul cu Pervol din geantă. Femeie, ce pana mea cauţi cu Pervol în geantă la un spectacol de dans şi, în general, all over the world! Pervolul, dacă nu stă lîngă maşina de spălat, stă la magazin. Aberant.
2. Colgate. Sloganu' "Periuţa de dinţi cea mai folosită din lume". Bun aşa. Abia aştept să-mi vină rîndul, poate apuc să mă spăl şi eu pe dinţi în viaţa asta, după ce o folosesc toţi.
3. Tide. "Marea provocare la murdărire". Deci bieţii copchii joacă folbal în şosete, ca să-i demonstreze lu' nenea că detergentul lui face toţi banii. Nu contează că şosetele ălea vor fi, practic, zdrenţe în primele cinci minute. Sunt zdrenţe noi-nouţe de curate.
4. Pamperşi. Un copilaş cu cască e pus să stea în faţa unui ventilator, care-i tremură obrajii, cam ca la o G8, aşa. În josul imaginii : "Nu încercaţi asta acasă, acest copil este un profesionist". Vai, da' ce-am rîs. După care acelaşi copilaş e schimbat de pamperşi. Băi, nu vi se pare că sunteţi cam săriţi în cap? Or fi copiii drăgălaşi şi cu simţul umorului, dar chiar şi pentru ei e jignitor să asociezi faţa cu curul.
5. Coca-Cola. Care se legitimează că există încă din iepoca di aur şi-mi cîntă "S-avem noi mîine, aur şi pîine, noi în anul 2000 cînd nu vom mai fi copii, vom face ce-am văzut cîndva". Nasol. Foarte nasol. Mega-nasol că chiar facem ce-am văzut cîndva. Plus că pe vremea comuniştilor vă dăduserăţi la fund, beam Cico şi Brifcor, nici poveste de Coca-Cola. Ţeapă.
6. Auuuu, deci nu, vă rog, vă implor, nu mai pot, nu mai vreau, nu mai rezist. Reclamele la cei care se cacă mult şi în şuvoaie, sau la cei care nu se cacă deloc. Băi, deci ne mişcăm aprioric între diaree şi constipaţie. Iar reclamele sunt pe măsură. Ea intră de dimineaţă la baie, iese seara şi se bagă în pat lîngă el. El: Şi, ce-ai făcut azi? Ea (înciudată şi fără chef de futut, evident): Mai nimic. Puahahaha, adică, fără treaba mare, viaţa e pustiu.
7. La şampoane. "Ah, de aceea stau toţi bărbaţii la coadă la tine". Ăăăăă, nu, nu e că s-a spălat pe cap cu şamponul igrec, ci că s-a spălat pe cap. Sau şi-a pus numărul de telefon pe uşa de la pisoar. Ah, da, şi coafura ei rezistă.
8. Deodorante. În general, mă deprimă că cam toate se miros la subraţ. Dacă nu se miros, se pipăie. Îmi aduc aminte de un nene în tren, care se scobea în urechi şi după aia îşi mirosea degetele. Superscîrbos.

Mă întreb ce pana mea se întîmplă, numai la noi or fi oribilităţile astea de reclame, complet fără umor, neinspirate, ilogice, greţoase. Îmi aduc aminte de o parodie la Mastercard, aia cu tatăl care îşi sfătuia fiica să-i facă tipului o felaţie, numai să ia cotul de pe interfon, care mi s-a părut genială. Şi, în general, aia cu "Anumite lucruri sunt nepreţuite, pentru tot restul există Mastercard" Ubercool. Dar restul..., incredibil de penibil.



Da, ştiu, are barbă, dra tot îmi place.

7 comentarii:

Mai bine fara spunea...

Ia să videm.

Mai bine fara spunea...

:-)). E bună tăcerea zen. Da' aia cu hit the snooze e demenţială. Bun, bun de tot.

Mai bine fara spunea...

La ailaltă cred că făcea un mişto crîncen de Mel Gibson. Mie căţelul mi se pare minunat. "So... where do you think you're going"... Fain. Dar, chiar, ce-o fi brînza de California?

Tapirul spunea...

păi, nici o brânză. citește comentariile de la filmulețe, să vezi patriotisme și alea

Mai bine fara spunea...

Păi, şi mă laşi aşa, nelinkuită? Dă să vedem, astea incorecte politic sunt de obicei superfaine. Numa' misogine să nu fie, caz în care mă inervez :-))

Mai bine fara spunea...

:-)) Foarte tare cu teroristul, foarte, foarte tare :-)), ce idiot, nu putea şi el să-şi aducă bomba atomică la bord... Aia cu căţelul, în schimb, vai, horror. Evident că am izbucnit în rîs, mi s-a făcut ruşine, am îngheţat. După cinci minute mi-am adus aminte, iar am început să rîd, iar mi s-a făcut ruşine. Bine, io fac parte dintre acelea care îl întreabă pe frac'su care joacă "The call of duty", dacă nu i-e milă de ăia pe care îi omoară. Că, zic eu, n-auzi cum gem? Şi el: "Da' ce, să mă omoare ei pe mine?"
Aia cu condoms-urile o ştiam

Anonim spunea...

Incerc sa gasesc reclama la Pampers de ceva vreme, fara succes. Totusi, e de la Pampers sau de alta firma?:| Stii cumva daca ai mai urmarit-o?

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Arhivă blog

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura