Maukie - the virtual cat

vineri, 18 iunie 2010

Dansuri

Am găsit pe blogul preţiosului exasperant un alt blog. Loare şi rufele, care Loare şi rufele m-au băgat în Michael Flately. Şi eu sînt total, fascinată, de ce poate să facă echipa lui acela cu picioarele. Dar, măi, nu-i cam nazisto-comunist, aşa, să ţopăie toţi în acelaşi timp? Mi se pare cam încrîncenată treaba, iar spiritul meu bizantin e contrariat. Şi acela nu e step, de la Fred Astaire? De ce e irlandez sadea? În fine. Bizar, so far.
Vai, genial... ioi....http://www.youtube.com/watch?v=RdfPER5Cgm8

3 comentarii:

Bursucu timid spunea...

hehe, bizar?

e geseftul lui michael flatley. stii, tipul a inceput cam asa: a luat un bun si batrinesc pas irlandez, de-ala in care baietii isi ridica genunchii pin-la git si topaie pe loc tinindu-se nemiscati de la bracinar in sus; l-a bagat intr-a cincea, adica a ajuns cam la ritmul lui, cum zici, fred astaire; a strins niste carnita frageda si saltareata; a comandat o vioara de jar maninca - si a dat lovitura cu...


doamnelor si domnilor!...

(da-dammmm...)

riverdance!

...doar pentru a se retrage urgent, fiindca ingratii nu voiau un one-man-show!

spune si tu!

...si si-a facut biznis-ul "lord of the dance", intru preamarirea lordului. michael. deci da, aia topaie in acelasi timp - dar numai ca sa iasa mai pregnant, ma-ntelegi, in evidenta contra-topaitul liderului. asa ca subscriu: "comunism" e exact ce-avem acolo.

nu stiu de ce, dupa vreo doua-trei vizionari de picioare lucioase izbind podeaua sincron si sec, fascinatia dispare total.

ramin, firesc, picanteriile.

Mai bine fara spunea...

Burs
:-))
Aşa mă gîndeam şi eu. Totuşi, eu nu sunt prea fan Cirque du Soleil, pentru ca se prea poate sa fiu femeie si proasta, insa chiar nu pricep de ce un om ar exersa zece ore pe zi ca sa se contorsioneze.
Iar dansatorii lui Flat cred că au picioarele franjuri.

Mai bine fara spunea...

Mi-am adus aminte că am vorbit cu Ada Milea despre Circul Soarelui, ea a fost invitată să lucreze acolo, şi îmi spunea că au pus-o aceia să cînte ca Angela Similea. Deci eu încă mă rîd.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura