Maukie - the virtual cat

vineri, 16 iulie 2010

As me, as usual

S-o mai sinucis o fufă care se credea maichel jackson's et company. În afară de totala propensiune a mea către rîs homeric, dincolo de orice dramă imbecilă o mai fi avut cumătra - îmi veţi recunoaşte că ar fi devenit o cumătră, fix ca Iordăchioaie şi restul - stau forever să mă întreb de ce pula mea 99,9% dintre români cred în perfecta imbecilitate a instituţiei bisericeşti. Ce biserică, mamaie, cînd tu îţi baţi nepoţii cu nuiaua, crezi că e bine, iar bărbatul tău violează nepoţi? De unde ies toate mătuşele, cu dinţi cadaverici - mă rog, o lucrare - ca să povestească că tu ai fost botezat şi ai îmbrăţişat ortodoxia ca pe calea ta de urmat? De unde ies popii ca popândăii să spună că la ortodocşi nu se poate cînd e exact la fel şi la catolici? De unde vine instituţia asta imbecilă care e doar o mascaradă sinistră şi irevocabilă de vreo doo mii de ani? Cine sunt aceşti imbecili care îmi dau interzis la iubire, dacă nu trece prin instituţie? Ce fel de om, ce fel de Biblie îţi spune să urăşti mai mult decît iubeşti? No, lua-v-ar naiba pe toţi, bre, în ordine ierarhicăăăă, aaaaaaaaamiiiiiiinnnnn. Şi să ştiţi că un lucru extrem de simplu se întîmplă: legătura unui om cu Dumnezeu nimeni nu o poate negocia. Nici o popă. Niciodată.

P.S. M-am lăsat dusă de val. Că nu-s instituţie, dar eu cred că şi copiii nebotezaţi şi sinucigaşii, şi femeile care intră neacoperite în biserică şi în altar ar trebui să aibă parte de iubirea pe care noi doar o împărtăşim, nu o dăm. Cine dă e altfel, vite instituţionale bisericeşti.

Ah, da, îngrozitor pentru biserică: I-am luat mamei Saprosan şi am futut florile de mandarin între ele, iar eu m-am futut între mine. Oh.

Iubirea e infinită. Nimeni, nici un preot, niciodată, nu-mi spune că durează pînă te sinucizi. Să vă fie ruşine, ticăloşilor. Aţi uitat complet. Propriul meu suflet în faţa a ceea ce cred este judecata mea.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura