Maukie - the virtual cat

duminică, 11 iulie 2010

Chemarea strabunilor

Taman ce am revenit din oraşul natal şi moldav. Cu creierii tocaţi mărunt, se înţelege şi uite ce am primit de la drăguţa de Ara. Foarte tare!

Definitii noi extrase din Moldovian DEX 2009

PRUDENT = pasta de dinti cu extras de prune
MONOLOG = olog de un picior
BIOLOG = olog de ambele picioare
SEXOLOG = olog de 6 picioare (de ex. miriapod sexolog)
MANIPULARE = manevrarea penisului cu ajutorul māinilor
ATĀTAT = fara sāni
AMĀNAT = fara māini
ĪNCHINARE = transport catre China
ĪNVINUIRE = procesul de fermentare a mustului
ĪNFOCARE = transformare īn foca
GHINIOANE = varianta moldoveneasca pentru ardelenescul Bine,Ioane
ĪMPRASTIERE = rezultatul procesului prin care betivii se fac prastie
BIZAR = zar dublu
MACEL = mac mic
MICROSCOP= scop marunt
ĪNVIORAT = Prevazut cu vioara
LESINA = pe unde merge le tren
MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri
CIMBRU - marca postala din Banat
BASCA - femeie din Pirinei, cu marginile īndoite īnauntru
AMPULA - amintiri din tinerete
HAITI - grupuri de lupi flamānzi care bāntuie prin judetul Botosani
BIRMANIA - predispozitie maladiva a unui ministru de finante de a pune noi taxe si impozite

Un comentariu:

Mai bine fara spunea...

Tapir
:-)) Şi io şi io, însă eu sunt mai des, mai ales în timpul zilei... Frate, cît am să putut să chiţăi la faza cu LEŞINĂ, pe care merge LE TREN...

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura