Maukie - the virtual cat

joi, 29 iulie 2010

Chef cu Mozart

Păi, da, ruşine să-mi fie că azi-noapte la ora 11.00 ascultam Mozart şi Lou Reed. Pe rând, aşa, domol cu starea mea de pisică solară. Şi dă-i, bătăi în uşă, telefoane, zbierete incontinente. Că nu respect programul de somn. Bine, e foarte adevărat că aria din "Flautul Fermecat" a Reginei Nopţii are nişte acute, dar, iarăşi, bine, că sunt de o puritate şi de o catifea exact ca pielea mea de nou-născută. N-ai să vezi. Un batalion de masculi cu spume la gură îmi dărîmau uşa, să le dau socoteală. Credeau că fac chef cu Mozart. Dude, deci mi-a căzut falca până la placa tectonică din Vrancea. Normal că vocea mea nervoasă face bucăţi orice zid aşa că a răsunat valea de zbierete. Eu nu prea pot, nu pot, pur şi simplu, să aproximez tembelismul, nu e în ceea ce înţeleg simplu. Bine, nu e ok, e muzica prea tare, dar vii la mine la uşă şi îmi spui să dau mai încet. Te comporţi, în orice caz, relativ civilizat oricîţi nervi ai avea. Nu faci spume la gură şi te erijezi în justiţiar. Vecinul, de o rară cretinătate, s-a dus la panou şi mi-a oprit curentul electric. Nu ştiam dacă să rîd sau să chem poliţia. După aia a venit şi administratorul care urla la mine că fac chef. Păi, nu, nu fac nici un chef. Am ţinut-o într-un balamuc pînă pe la vreo unu.
Iar astăzi, mare interviu, mare şi fără să îmi dau seama l-am pozat pe adjunctul ISU, un om foarte ok, de altfel, cu un un dulap pe care avea pizde care şi-o trăgeau una alteia. Dacă nu şi-o trăgeau, îşi arătau interesele. Am rîs vreo doo ore. Cred că ar trebui, în continuare.

P.S.: Am uitat, însă cea mai tare fază a fost de dimineaţă, cînd mi s-a spus că o reporteriţă a întrebat de ce a importat România 170 de TONE de sânge. Au, asta a durut!

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura