Maukie - the virtual cat

duminică, 26 decembrie 2010

Shrek

În afară de Shrek şi de schimb entuziast de palme cu nepotu-meu - după ce mi-a spus despre cele şapte minuni ale lumii, aha, m-a şi muşcat bestiunea -, m-am plictisit copios. Am mîncat într-un mare hal, practic auzeam cum creşte grăsimea pe mine, da' ce să fac dacă anul ăsta i-a ieşit maică-mii la fix toată mîncarea. Deci sînt o lacomă şi pedeapsa e în sinea mea, că simt că crăp, am mîncat inclusiv cîrnaţii afumaţi. Mie îmi place să cumpăr cîrnaţi, nicidecum să-i halesc.
Însă ce poezie sarmalele şi gogonelele, ce epifanie a purcelului, ce soi de mîncat în zen! Sigur că am halit întru. Întru înmiresmarea palatului palatin, că, zău, super s-a murat varza la sarmale, super s-a fript măria-sa porcul la cuptor, cu gogonele şi castraveţi în saramură, super s-a mlădiat maioneza pe salata boef.
Şi plesnesc în ritmuri incongruente şi încă nu ninge. Încă.
Au?

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura