Maukie - the virtual cat

miercuri, 13 aprilie 2011

Scenariu pentru un film despre cautarea unui scenariu

Ia uite ce am găsit eu căutînd pe Liternet cîte ceva de citit. Deci băiatul/fata asta geme de atîta incomensurabilă şi insurmontabilă prostie, încît îţi devine instantaneu simpatic. Deci angajatorul nostru - nu ştiu de ce cred cu tărie că e un tipuleţ, care nu a ieşit încă din dulap - mă rog, nu şi-a făcut comming-out-ul, da?-are poveşti de 5-10 pagini şi vrea un colaborator care să le "dezvolte". Bre, colaboratorul ăla care scrie 80-100 de pagini ar putea avea propriile lui poveşti, pe, da, ai ghicit 80-100 de pagini. Angajatorul nostru nu plăteşte un chior pentru colaborare, dar vrea ca colaboratorul - neapărat bărbat! - să nu lucreze nicăieri, că, pula mea, trebuie să fie la dispoziţia tipuleţului. Asta cu "sa aprecieze filmele "americane", in general, sa dispretuiasca filmele "frantuzesti", in special", m-a omorît di tătului tăt, deci nu credeam că se poate rîde în pusee dătătoare de fiori lugubri, gen acu', acu' chiar plesnesc de rîs.
Tovărăşelul nostru mai e dătător şi de fiori melancolici în această noroasă zi de aprilie, întrucît mă loveşte de nişte limite cît se poate de reale în ceea ce priveşte propria mea imaginaţie. Lăsăm la o parte faptul că sunt fată - ah, tată! - însă ştiu, cu certitudine, că nu voi fi niciodată în stare să scriu ceva atît de savuros, cu un asemenea umor involuntar, încît sfînta invidie, pe care o credeam pe veci străină, mă loveşte în sex, plex şi complex. Mă chiar gîndesc să scriu un scenariu de film, plecînd de la un asemenea abracadabrant anunţ, însă renunţ: o fată, cu job, căreia îi plac filmele franţuzeşti, ba şi alea ruseşti...


"Caut colaborator pentru a dezvolta impreuna scenarii cinematografice.

Am cateva povesti pe care le-am scris pe 5-10 pagini si as vrea sa le dezvolt pe 80-100 pagini.

Colaborarea este voluntara dar exista perspectiva unui castig financiar in cazul finantarii proiectului.


EL ar trebui sa aiba cateva calitati:

- sa fie barbat
- sa fie pasionat de film
- poate fi scriitor, scenarist, student la litere sau doar o persoana cu talent la scris
- sa fie inspirat, creativ, original, perfectionist, critic, motivat, serios...
- sa aiba imaginatie vizuala, sa povesteasca in imagini, in detalii...
- sa admire filmele complexe, profunde, memorabile, universale...
- sa dispretuiasca filmele minimaliste, simpliste, banale...
- sa aprecieze filmele "americane", in general, sa dispretuiasca filmele "frantuzesti", in special
- sa adore filmele memorabile ca "The Godfather", "Once upon a time in America"
- sa admire filmele speciale ca "Forrest Gump", "21 grams",
- sa aprecieze filmele sensibile, umane, ca "Crash", "The End of the Affair"
- sa aprecieze filmele cu povesti originale, inovatoare, ca "Matrix", "Inception"

- ar fi de preferat sa nu fie angajat cu program de 8 ore, pentru a fi disponibil si pentru a fi eficient

Daca esti interesat de colaborare si indeplinesti conditiile de mai sus ma poti contacta la"

P.S. M-am răzgîndit, psihologia mea nu face doi bani. E fată, numai o EA, putea să scrie EL. Vai, măi, tu, fată.... Oricum tre să comming out, măi, fată, măi

6 comentarii:

Mai bine fara spunea...

Nu, nu, zice. Azi mi-am dat demisia, deci, te rog, contribuie la starea mea de nemaipomenit bine. Azi.

Mai bine fara spunea...

Eh, m-am lăudat.
Mîine trec pe la ITM si văd după aia.
Oricum, măi, luam cîte 70 de lei, cite 100 de lei, cite 170 de lei, din salariu, o mizerie ce n-ai văzut. Şi după aia se cacă în capul meu că nu scriu, după ce eu ţin prima pagina a ziarului de cam vreun an, aşa...
Stai, că am căzut în mine. Să văd ce ai performat.

Mai bine fara spunea...

:-)))) Băi! Deci eu mi-am demisia si sunt tristă, inumanilor şi delăsaţilor umani, care nu pricepeţi că am pus mîna pe NET!!! RĂILOR!!!
Ah, mor!

Mai bine fara spunea...

Esti totalmente incredibil
Pe la jumate am renuntat, deci iarta-ma şi ucidemă fffff repede. E voie.

Anonim spunea...

wow, nu credeam vreodata sa mai aud de anuntul ala :)))

nu e gay tipul, m-am intalnit cu el pt anunt ... a turnat ceva acolo despre nu stiu ce regizor care e "poponar" si castiga foarte multe premii fiindca cei din jurii sunt "poponari" ca el si "poponarii" isi pun pile intre ei. Deci nu cred ca e gay.

Anonim spunea...

cred ca a pomenit si niste chestii antisemite dar nu sunt sigur.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura