Maukie - the virtual cat

marți, 12 ianuarie 2010

Hai că m-am enervat

Rău. Ştiu că nu-i bine să scrii la nervi, ştiu că nu-i bine să te enervezi, să mănînci grătar, să faci prostiuţe cu tine însuţi. Mă refer la fumat, da? Însă am aflat că avem un mort de gripă de gripă porcină, pe 1 ianuarie, şi madam directoare de sănătate publică zice că nu a considerat oportun să informeze presa. O fi oportun să o bag, extrem de scurt, în mă-sa? Da, cred că e foarte oportun. Madam, e sănătate PUBLICĂ nu-i fieful tău particular unde tragi orgii cu cai sau te scobeşti în nas cînd crezi că nu te vede nimeni! De aia crapă boii de români ca vitele, că nu consideri tu oportun! În fine, am scris ieri, poate se prinde cineva că acest vaccin ar trebui numit vaccinul Toni Tecuceanu. Mi-a rămas în cap, din ce am mai văzut pe le teveu, ce au zis ai lui: "A fost voia lui Dumnezeu să moară Toni" şi m-a îngrozit, pe moment, atîta credinţă oarbă. Eu m-aş fi revoltat mintenaş. Dar se pare că aşa e. Cred, sincer, că moartea lui a salvat mii de alte vieţi. Fără nici un folos, probabil. Dumnezeu să te odihnească în pace, bre. Hai, pa.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura