Maukie - the virtual cat

miercuri, 13 ianuarie 2010

Tot gripă

Ministerul Sănătăţii cînd nu e tîmpit de-a binelea la cap, e tîmpit rău de tot. Cică medicii care nu s-au vaccinat împotriva pîrdalnicului de virusache, vor fi opriţi de la consultaţii, ca să nu infecteze, fără voia lor, pacienţii. Şi cum îi controlează, dacă mi-e permis să întreb. Vine unul la mine în birou, nu contează că mă înfiorez numai la gîndul să strîng mîna unei persoane care nu-mi place, şi aia mă pune să îmi dau tricoul jos, sau cămaşa, să vadă dacă m-am vaccinat? Ah, tare aş vrea să fiu de faţă la aşa ceva. Ia, băieţi şi fete, strip! Jos chiloţii, să vedem cum stăm. Sau medicul spune că s-a vaccinat luna trecută şi i-a trecut urma aia minusculă de ac, nu se mai vede, neam. Sau doctorii trebuie să prezinte o patalama de la medic că s-au vaccinat. Sau pacientul se jură că medicul lui de familie s-a vaccinat. Sau popa mărturiseşte sub protecţia anonimatului că medicul s-a spovedit şi a zis că s-a vaccinat. Sau cum? Au mai scos ei chestia aia absolut tembelă cu să-mi arunc batista la gunoi, după ce îmi suflu graţioşii muci. Vă jur că două zile mi-am stors creierii încercînd să ghicesc ce altceva mai poate face omul cu o bucată de hîrtie plină de muci. Ca şi aia cu spălaţi-vă pe mîini cu apă şi săpun. Dacă zicea să mă spăl cu acid clorhidric, era o treabă. Nda. De-ale noastre, deh, ce să-i faci.

Later latest edit: Ultimul lucru care mi s-a povestit: că mor după un an, dacă am făcut vaccinul antiporcism. Really? Să mori tu? Judecînd după păcatele mele multe şi neabătute ar fi trebuit să mor mai repede de un an. Nu, nu e nici o conspiraţie a ungurilor :-)) Nu, n-am paralizat, nu mi-a crescut coadă, nu sînt mai proastă decît în mod normal. Jesuse! Da' nu vă vaccinaţi, no! Am avut un pic de febră şi mi-a curs nasul un pic. Atît. Faceţi cum vreţi! Eu am VRUT să îl fac, atît şi nimic mai mult. Şi gata, că dau în bengă. Şi scrofiţă eram şi înainte să-mi fac vaccinul!

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura