Maukie - the virtual cat

duminică, 13 martie 2011

Desţeleniri

Sunt teribil de ofticată că nu mai am acces la Lou Reed. Bine, am fost din secunda doi cînd am văzut că mi s-a tăiat accesul, ceea ce mă face să mă întreb cam cît de mult am crezut în partidul-stat al Internetului. Păi, tu mă tentezi cu vieţuirea virtuală universală şi tot tu îmi tai macaroana? Păi, să nu-mi bag eu pula şi să mă duc să trăiesc liniştită în pădure alături de alte mamifere mari? Gata, v-aţi trezit cu drepturile de autor, sinecura de la idioţii care vă mai ascultă? Sigur, sigur, creaţia e particulară, individuală, şi indivizibilă. Artistul trebuie să trăiască şi el din ceva, cum ar fi din investiţii imobiliare.
Nu ştiu, că, deşi se presupune că ar trebui să ştiu, însă nu, dacă îmi plătesc cablul de net, şi curentul, de pildă, îţi revine şi ţie o mică parte, acolo. Ei bine, nu. Trebuie să ai un impresar care se ocupă de drepturile de autor. Sau o societate întreagă.
PĂi, nu o să plătesc nici un leu, dar nici unul ca să ascult o muzică devenită clasică şi, pe alocuri, stupidă. Refuz să fac parte din gaşca plătitorilor, care vor maneliza absolut tot. Ia, hai pa.
De fapt, mereu am fost perfect uluită de mulţimea de pe stadioane la concerte. Îţi iei albumul, asculţi acasă, în singurătate şi linişte. Am fost şi eu, însă am plecat instant. Dacă vreau să mă fut, dau un telefon. Plătit ca serviciile artiştilor.

7 comentarii:

vladimir b. spunea...

Ţi-o picat rău de tot balul de sîmbătă))))

Mai bine fara spunea...

Sal, Vlade, ba nu, mi-o picat foarte bine!
Da' m-am suparat si nu prea cu Lou Reed. Sigur ca trebuie sa fie pe bani, pe de-o parte, pe de alta parte, ti-l ofera ani de zile, ca apoi sa se trezeasca brusc si sa nu mai vrea. In principiu, eu as fi pus un dead-line, ceva, bai, de la data cu pricina, gata, orice inregistrare de pe youtube se pedepseste conform legii copyrightului, or smth. Nu, dintr-o data, pa. Hm, oricum, mi-a trecut deja, asta e.

vladimir b. spunea...

Lasă că Lou REED se găseşte pe CD-uri, asculţi cînd vrea muşkiul tău, n-ai treabă cu internetu' & alte invenţii ale proletariatului din cyberspaţiu)

Bursucu timid spunea...

heeei, ai plecat deja? :)

Mai bine fara spunea...

:-))) Eşti primul care vede cînd îmi şterg o postare şi mă şi face atentă :-))) Teribilă poliţie, mon cher.

Plec curînd, maxim doo săptămîni. Dar mai postează şi tu, că tot intru şi numa' ies.

Bursucu timid spunea...

of, nu sint eu, e google, iti am blogul in reader si google reader nu rateaza si nu uita nimic.

abia astept sa pleci! [ ce aiurea suna. ]

cu postatul e mai greu: nu gasesc timp.

de fapt, nu gasesc chef.

ok, ok, nu mai am idei. e asa bine sa nu gindesti...

Mai bine fara spunea...

:-))) ai găsit-o pe aia bună pînă la urmă :-)), dar nu cred eu că nu mai ai idei. În orice caz, zilele astea mie mi s-a făcut un dor uriaş să scriu de mînă, cu stiloul meu Parker pe care îl divinizez, cu foile albe şi care mă privesc, nu ştiu, cumva cu sufletul la gură.
Scrieţi, numai scrieţi!

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura