Maukie - the virtual cat

marți, 22 martie 2011

Hai, măi, dă-o-n!

Deci eu nu ştiu dacă să-mi rîd toate vieţile anterioare sau să-mi smulg părul din cap. Deci România va participa la războiul din Libia cu O fregată.
Domnu' Băsescu, zău, mai am şi eu nişte cunoştinţe care au bărci cu pînze. Sau nişte pescari din deltă, din ăia de dau la rîme, la rame, pardon,fără să le zvîcnească un muşchi, poate vă întindem o fregată de ajutor. Sau, şi mai bine, plecăm înot, în puii mei, ce să ne mai milogim la pescari. Cînd ajungem în Libia îi luăm pe ăia la păruială, sau îi gîdilăm la tălpi pînă mor.
Incredibili, absolut incredibili suntem! Minunat.

3 comentarii:

Mai bine fara spunea...

Taps
Oricum ai lua-o e demenţial!

Şi faza cu "Libia care e alcătuită din triburi diferite, mai mult sau mai puţin uşor de conciliat între ele"... Păi, da, şi mănîncă cu mîna, hotentoţii ăia...

Mai bine fara spunea...

Vai, ce drăguuuuuţ! Mă întreb dacă nu rea vreun spam.

Dragă Vlad,
Mulţumesc pentru aprecieri, nu ştiu cît era cazul, nu mă prea interesează să fiu ăăă vizibilă. Doriţi să îmi acordaţi un scurt - foarte scurt - interviu, sau doriţi să îmi luaţi un interviu? Oamenii cu un talent aparte... ei bine, e cam mult pentru mine. Nu pot avea doar un talent, just like that?
Copilushi, vă ajut cu cel mai mare drag, dar nu cred că sunt în target-ul vostru.

By the way, puteaţi şi voi să întrebaţi înainte să îmi luaţi un articol şi să-l faceţi temă de discuţie. Dacă tot l-aţi luat hodoronc-tronc pot afla şi eu despre ce e vorba? Da? Mulţumesc, sunteţi prea amabili. Paaaaa.

Mai bine fara spunea...

P.S. Se zice "unul dintre membrii"

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura