Maukie - the virtual cat

miercuri, 25 aprilie 2012

Hi five. Hundred

Dom'le, ma cac pe mine de ris la dracia asta numita Internet. Deci eu sunt inregistrata la Hi5 de circa patrusutevirguladoi milioane de ani. Zilele trecute imi deschid eu mail-ul de yahoo sa vad ce oferte de munca am mai primit - si, da, de fiecare data imi aduc aminte de Jonathan Swift -. Oau, am 70 de mesaje!!!! Intru eu frumusel - ba ca imi cere prietenia unul din Mizil, ba ca mi-o cere unul din Egipt, ba unul din Olanda. Eu le-o acord ca, in pana mea, ie la un click distanta si oricum o sa mor virgina si singura. Dupa care, ala din Olanda vrea sa fie sclavul meu. De acord, ca-s satula sa fac numa' eu mincare, iar jumatatea mea mai buna sa stea in coltul bucatariei si sa se minuneze ce talent am sa-mi tai deshtele si sa ma ard copios, circa de gradul patru. Dupa care avalanse de mesaje, de inimioare, de floricele, de respect, de pupat mai superficial sau mai in profunzime, de megaidiotenii. Ce poooooolaaa mea am facut? Cind m-am inregistrat la un site de asta, de cacat matrimoniale, sau dates, sau rahat si eu nu stiu? Si ce-i cu voi, barbatilor din lumea-ntreaga, ati baut gaz, sau ce? Cred ca-i excita teribil mutra mea cu tigara in mina. Sau faptu' ca ma logez din Anglia, ca inca n-au aflat ca e si Romania in UE. Sau paranoia mea cu poza pe Internet se justifica. Giorgiescule, draga, imi bag pula in mesajele tale. Ca si in ale celorlalti labagii sinistri. Ia, spuneti dupa mine: sunt un bou, sunt un bou, sunt un bou.

2 comentarii:

1acolo spunea...

Pui preț pe ce se întâmplă pe hi5 ? :))

Mai bine fara spunea...

Pacatele mele cele neadormite, nu cumva esti Georgescu??? Ca vad ca esti din Mizil... :-)))

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura