Maukie - the virtual cat

marți, 24 aprilie 2012

Rationalizari

Rationalizarea psihologica nu ma mai intereseaza demult. Cam de acum vreo 20 de ani, de cind am invatat sa-mi clasific interminabilele mele visuri care, unele, sunt cu adevarat interminabile. Nu ma incadrez la nici una dintre categorii, desi toti ar vrea sa ne bage intr-o cutiuta. Eu cred ca absolut totul tine de contextualizare si de diferenta pe care o faci in context. La o adunatura de snobi este evident ca-mi voi baga multe puli. La o adunatura de vulgari este evident ca-mi voi baga curiozitatea - da, chiar nu stiu sa fiu vulgara, culmea, stiu doar sa fiu infinit de cinica si, dupa ce imi fac numarul, oricum patetic, pentru ca nimic si nimeni nu convinge un om vulgar, atentionen, nu in sensul latin, ci in ala romanesc -, la inaintare, plec rapid, iar la o adunatura de intelectuali ma dau batuta pentru ca nimeni si nimic nu-i intoarce din idiosicarziile lor. Nici macar un pahar de vin, sau no. In ceea ce ma priveste, lumea e facuta din oameni singuri, care nu vor sa fie deranjati. Subscriu.

3 comentarii:

Rod spunea...

"Lumea este facuta din oameni singuri care nu vor sa fie deranjati" absolut indeed!

Dar oare s-ar schimba cursul mergerii lumii daca ar avea loc o constientizare "in masa" si mai ales o acceptare in masa? Ma rog, cat de "in masa" poate ceva psihologic sa fie, apropos de titul postului.
Adica ce ar fi daca i-am spune lucrului pe nume?
Cum avem lectia despre inima si lectia despre ficat sa avem lectia despre cum sunt oamenii singuri.
La scoala s-o avem. Am putea in cateva ore la scoala sa lamurim nitic lucrurile.
Ca sa nu mai piarda copiii timp si energie cu asta jde ani de zile, sa-si foloseasca timpul ala intr-un mod mai creativ, sau oricum altfel.
Cum ar arata noile generatii de snobi ? De intelectuali de vulgari ?
Uite daca as fi un befler as sponsoriza asa un studiu.

Anonim spunea...

din care comentariu sper sa reiasa ca am o dilema pe cale sa se metamorfozeze in tentatie ;)
si te'ntreb p etine soare: crezi ca sucombarea ar fi nociva bietilor micutzi ?

Mai bine fara spunea...

Cred ca micutii au sucombat deja. Niciodata in viata mea nu m-am simtit mai singura ca in copilarie.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura