Maukie - the virtual cat

vineri, 22 mai 2009

Uite ce face blogul din om...

După postarea de ieri, azi mi-a sunat telefonul ca migul. Nici nu bănuiam că mă citesc atîţia prieteni! Staţi, oameni buni, liniştiţi că n-am decît o chestie "esenţială" - poveste veche la mine - mă duc, mă lipesc ăia cu gumă arabică - mor după sintagma asta cu gumă arabică - mă distrez cu batalionul de moşi şi babe - promit să scriu în fiecare zi şi să transcriu ce-a conceput creierul meu măreţ pe blog, pila mi-a promis că mă scoate la pizza şi bere, viermuiesc în spaţiul superb de-acolo, da' nu bag mîna în foc că urc pînă la Cetatea Zînelor, că urcuşul ăla de douăj' de minute mie mi-ar lua vreo două zile, bagă medicii bormaşina în mine un pic, şi gata. Mă întorc veselă şi voioasă acasă, cu un tratament care să mă ţină pe linia de plutire şi toată lumea cîntă un cîntec vesel. Nu-i dracu' chiar aşa de negru şi chiar aveam nevoie să mai socializez şi eu. Acuma urmează un rînjet, pe care, evident, nu ştiu cum să-l pun.
În altă ordine de idei, azi m-a sunat Bocsardi, mîine mă văd cu el. Genial regizor de teatru! Abia aştept să lucrăm împreună! Am o tonă de proiecte şi planuri - mă rog, vreo patru - nu scăpaţi de mine aşa de uşor. Plus că lucrez la un nou ciclu de poeme, să vedem ce se alege şi de-acolo. (Bine, vorbesc de parcă aş fi publicat ceva, dar tot lucru se cheamă). Aşa că..., în concluzie, nu mor. Şi dacă mor, vin să vă bîntui cu o ţigară în mînă, cu pantaloni cu bretele şi cu o barcă cu pînze în loc de inimă.

5 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Succes in ceea ce faci!
O seara frumoasa iti doresc!

Mai bine fara spunea...

Multumesc Valy, succes si tie.

dragoş c spunea...

nu mai fa chestii de-astea... ca in ps-ul de la postul precedent...

Mai bine fara spunea...

dragos c
Pai, spune si omul adevarul o data si sare toata lumea. Scuzele mele, prieteni dragi, nu mai fac. Cind ai tensiunea - adica viteza si presiunea singelui in vene - 18 cu 12, nu ai cum sa te simti bine. Cel putin eu nu ma simt. Bine, povestea e un pic mai lunga. Tata a murit acum cinci ani de la aceeasi chestie si se pare ca eu il mostenesc. Deci e genetic. Pe de alta parte, sa fim seriosi, se va rezolva cu un tratament, dar voi muri, la un moment dat, ca orice respira, fix din cauza asta. M-am gindit sa va pregatesc :-)) Lasa, e ok. De unde se vede ca nu fumatul imi cauzeaza, ci adeneul. Nu puteam sa ma nasc si eu din Sfintul Duh...

Mai bine fara spunea...

Pardon, ereditara, nu genetica, desi nu inteleg exact diferenta.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura