Maukie - the virtual cat

vineri, 26 iunie 2009

Dialog

Mă sună o prietenă despre care nu pot explica cît de mult o iubesc, că n-am de ce, e acolo şi gata, şi îmi spune: "Măi, de vreme ce am aflat de la tine că a murit Matei Călinescu, m-am gîndit să afli şi tu de la mine că a murit Michael Jackson". Restul dialogului nu poate fi reprodus, întrucît eu sînt inimaginabil de spurcată la gură. Ca să se lămurească lumea l-am înjurat pe un tip de a trebuit să iasă afară cu o criză de inimă. În apărarea mea: şi-a căpătat-o cu vîrf şi îndesat. În rest.. ce să zic... bine că a mai murit unul...

15 comentarii:

Mankib spunea...

Iertata'mi fie interventia, dar nu pot sa nu remarc un pic de teribilism pueril in postul tau. Calinescu n'a fost chiar un necunoscut, dar e un nimeni pe langa MJ. N'am fost vreodata fan Jackson si'as fi un mare ipocrit sa'l sustin acum, dar nu i'as nega importanta pe scena mondiala. Cel putin, n'as spune "bine ca a mai murit unul" de parca disparitia lui ar echilibra un pic acea balanta inclinata de moartea lui MC.

Mai bine fara spunea...

Mankib
M-ati innebunit toti cu "teribilsmul pueril" - de pe la 9-10 primaveri mi se spune asa si se pare ca nu am depasit etapa nici la 38. Alte adjective pentru a va exprima nemultumirea n-aveti? "Proasta, timpita, infatuata, ametita" etc. Sint multe.
N-am facut nici "un echilibru" cu Matei Calinescu - asta ar mai lipsi. M-a distrat cum ne anuntam noi de diversi morti, ca sa vezi coincidente.
Cit despre bietul nefericit MJ... OK, am fost out of line, si nu-s pusa eu sa judec, dar daca in acuzatiile de pedofilie exista macar 0,001%, works for me. La asta m-am referit. Plus ca pina in ziua de azi - si-s batrina si inteleapta, sic! - mi se scoala parul pe ceafa, cind vad toata cocalarimea cu pantofi negri si sosete albe si pantaloni cu vipusca, grrrrr. In rest, repet, vai de steluta lui de nefericit....

Mankib spunea...

:))Scuzele mele. Tendinta asta de a critica e ca un al treilea brat ce'mi fuge inainte si palmuieste fara ca eu sa'l pot opri in timp util. Si da, poate ca "teribilism pueril" e o chestie cam rulata, dar deh, sunt si eu un biet consumator de rand, port pantofi negri si sosete albe plus pantaloni cu vipusca:)

Mai bine fara spunea...

Mankib
Palmuieste? Ai noroc cu prima postare si cu scuzele, ceea ce imi indica un tip/tipa decent(a). Altfel n-ai fi scapat fara injuraturi majore. Te rog, daca vrei sa mai vorbim, sa pui ceva frine, anumite lucruri nu sint admisibile nici in gluma, nici in serios, mai ales atunci cind nu discutam generalitati si exprimam pareri despre terti mai mult sau mai putin abstracti, ci stabilim un dialog interpersonal, fie si sub acoperirea anonimatului. Sa fie pentru ultima data.
In rest, noroc la sosete albe, sint greu de intretinut cu pantofi negri.

Anonim spunea...

yup bine c'a mai crapat unu'. fu*k him.

ma rog, nici calinescu n'ar fi mare scofala, he aint derrida if u know what i mean. dead bourgeois meat.

Mai bine fara spunea...

Strelnikov
Acuma ţi-am văzut comment-ul... Sper că eşti ironic absolutamente, pentru că mie îmi place anticipat de tine, că te fasoleşti cu chestia aia care se numeşte capodopera de "Portocală mecanică", sau, mă rog, "Orange Clockwork", că sună mult mai bine...
Da' bourgeois eşti tu cu toţi vecinii tăi de pe scară, dacă-i vorba de Matei Călinescu, înţelegi ce vreau să spun... :-)))

Anonim spunea...

neah nu glumeam deloc.

si asa'i, io's bourgeois dam it - da' incerc sa ma mantuiesc prin Violenta.

Mai bine fara spunea...

Strelnikov
Io nu prea am văzt la tine pe blog că aşa şi pe dincolo cu violenţa. O fi vreo aluzie?
Să-ţi explicitez: se cheamă implozie. Foarte pe dinăuntru şi foarte delicat, că-z doară n-o fi totul doar ură şi răzbunare. Alchimic, om vedea noi...

Şi dacă nu glumeai să-ţi fie ruşine. MC e ceva altceva, burghezule!

Anonim spunea...

deci u mereu ma banuiesc de ironii + subtilitati. but im not into such bourgeois sh*t. sunt direct.

implozie, explozie, wha'ever: daca face Bum e Bine.

Anonim spunea...

*banuiesti

Mai bine fara spunea...

Stre
Eşti o frecţie. Las'că te-am citit cu mare interes la "În răspăr". Cum spuneam, s-o decanta, în timp, cîte ceva...

Anonim spunea...

asa. m'ai citit colea si ai tras concluzia ca's burjui sadea. ok then.

Mai bine fara spunea...

Stre
Haidi, bre... Nici vorbă, doar că, ştii, "teribilismele" cu care mă tot taxează boborul au ani lungi in spate, cam aşa, cam pe şesuri. Vroiam să-ţi atrag atenţia ta de burghezzzzzz declarat, că nu, la mine, nu.
Şi, se pare, că mai burghezoaică sînt eu!!! Patetic!!!

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=XACu5w7ZplI

Mai bine fara spunea...

Stre
Mersi că m-ai făcut să plîng la ora 14.35 in ză afternuun. De obicei, plîng seara, cînd soarele se mută în altă parte. Cînd eram foarte mică fugeam după soare, de m-au legat ai mei de pat.
Da, cam aşa. Nişte mîini şi nişte ochi.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura