Maukie - the virtual cat

marți, 23 iunie 2009

Umilă şi simplă recunoştinţă bloggeristică

Aşa că daţi fuga şi citiţi cît vă mai ţine căpăţîna în care nu mor cu aureolă neuronii http://rapireadinserai.blogspot.com
M-am ţinut destul de multă vreme - mulţumesc, Caligraf, la tine l-am descoperit -, dar nu mai pot: deci tipa e absolut fenomenală. Dacă ştie- ştie briliant -, dacă nu ştie, tot aşa. De vreme ce după telefon am văzut că mă citesc destui prieteni că, după blog, nu prea, vă rog eu să mergeţi acolo şi să vedeţi cum se poate scrie, dacă e de scris, cum se poate tăcea, dacă e de tăcut, şi cum se poate descrie, dacă e de descris. Sper că nu sînt major tîmpită şi a publicat toată minunăţia aia şi eu n-am citit. În limba română, la porţile alea ale Orientului, la intersecţia dintre "Desenul din covor" şi "Craii de Curte-Veche". Ce raritate şi ce frumuseţe! Doamnă Zaza, eu sînt o majoră infatuată şi buricul-pămîntului şi centrul universului, dar plecăciuni din alea cu iz de idolatrie. Ce frumos, futu-i!!! Mereţi de citiţi!

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura