Maukie - the virtual cat

marți, 20 octombrie 2009

Complexe

1. Mă simt mîndră că sînt prea cam înaltă şi stau cam dreaptă.
2. Am purtat ochelari, însă miopia mea s-a corectat, cu vîrsta, şi mi se pare nedrept căăăăăăăăă nu mai sînt ochelaristă de pe la 27 de ani.
3. Nu mă interesează "familia şi societatea", sînt perfectă.
4. Stau noaptea prea tîrziu şi a doua zi mă suportă un întreg mapamond bosumflată că viaţa e o porcărie.
5. Fanaticii în orice sînt calul meu de bătaie: medicamenteeeeeeeeeeeeeeeeeee
6. Nevoia de atenţie a celorlalţi. E o prostie, dacă nu eşti îndrăgostit, totul e o minciună, celălalt nu m-a interesat niciodată cu adevărat.
7. Minciuna e imposibilă.
8. Compasiunea e o minciună.
9. În tren nu pot să dorm, iar în avion mă îmbăt. Invariabil.
10. Visele pe care le visez, trebuie că mai e cineva, însă habar nu am cine.
11. Dumnezeu.
12. Bormaşina.
13. Orice cîine de pe lumea asta posibilă şi imposibilă.
14. Iubesc copiii pînă cînd împlinesc cinci ani.
15. Chiar dacă ştiu că aş salva pisica în locul tabloului lui Rembrandt, mi-aş blestema zilele.
16. Moartea.
17. Medicamentele compensate şi grija faţă de ce?
18. Faptul că de fiecare dată cînd mă enervez uit de toate astea.

4 comentarii:

Caligraf spunea...

Mi-ar fi placut sa vad si intrebarile, ca sa inteleg mai bine raspunsurile : )

Ma gindesc, de pilda, la ce intrebare ai fi putut raspunde la punctele 11-12 : )

Mai bine fara spunea...

Caligraf
Fără întrebări, doar complexe, cam delirante, dar complexe. De ce, pe tine nu te complexează Dumnezeu şi bormaşina? Uneori mă gîndesc care dintre cei din doi e mai eficient, pe cît e de zgomotos :-)

Caligraf spunea...

@Bianca: Si cu dumnezeu, si cu bormasina sint in relatii bune. bricolez, dar nu ma simt niciodata demiurg cind am o bormasina in mina.

Mai bine fara spunea...

Ambii terorizează oferind: unul întrebări, cealaltă răspunsuri.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura