Maukie - the virtual cat

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Ei, aşa da

Vai, tu, ce supriză! Băsescu l-a numit pe Boc premier! Ei, nu, că la asta nu mă aşteptam, mai să mi se taie genunchii de emoţie. Au făcut guvern cu UDMR, nici la asta nu mă aşteptam, am fost complet luată prin suprindere! Băi, frate, ce mişcări imprevizibile, ce strategie de a scoate ţara din criză, ce mişcări elegante, şerpuite şi de-a dreptul funcţionale are preşedintele nostru reales. Pfuai. Nici că am spus de vreo doo ori că UDMR a vîndut alegerile, cel puţin aici, în Covasna, una ziceau la teveu, alta era primarul meu udemerist care stătea în uşa secţiei de votare şi îi îndemna pe oameni să voteze cu Băsescu. Sînt curioasă, totuşi, cît timp vor veni banii ăştia pentru refacerea infrastructurii. Evident, refac şoselele, dar nu şi canalizarea şi apa, pompierii se plîng că boii le-au îngropat hidrantele - mamă, ce desene animate - şi e evident că trebuie să strice tot, mai devreme sau mai tîrziu. Nu contează, Jan boxează. Ia, stai aşa, se aude capra afară. Ies şi eu să le dau nişte bani. Poate, dacă stăm capră, primim şi noi nişte bani. Că singuri, facem toţi banii.

7 comentarii:

Mai bine fara spunea...

@Taps
În princpiu, aş aprecia nespus dacă patima ta politică ar coborî din zona invectivelor. Asta dacă nu vrei să-ţi şterg comentariile şi să rezolvăm problema pe sistemul "cenzură".
Pe de altă parte, Antonescu a spus e o mie de ori că nu va intra cu Băsescu la guvernare, ce vrei să spună acum: Ne daţi ori nu ne daţi şi intrăm şi noi în pizda mamelor noastre, ne aliniem la ciolan, cuminţi? Încearcă să respecte ceea ce a tot spus, după ce Băsescu mai că nu i-au implorat. Să sperăm că vor face o figură decentă în opoziţie, exact pentru ce spui tu, ieşirea din criză. În rest... am prezis eu anticipate? S-ar putea să fiu Cassandra....

Mai bine fara spunea...

Tapire
E voie, e voie şi chiar încurajez o invectivă potrivită la vremea potrivită. Da' parcă eu nu l-am făcut muist pe Băsescu. Dacă l-am făcut, acuma, no... Nici nu cred foarte tare că e muist - cu toate că eu cred că judec corect din punct de vedere politic, nici nu pot să fiu ipocrită şi să nu-mi recunosc o doză de cinism, care admiră, într-un mod gen Miţa Baston, pe dom' Năică: Uite-al naibii, i-a ieşit pasenţa.
Vom vedea cu Antonescu, cum spui, în principiu îţi dau dreptate şi zic că ar fi trebuit să lase deoparte orgoliile şi să bage osul la treabă, măcar să încerce. Însă în cazul ăsta ar fi fost imatur politic, pentru că el trebuie să crească numărul de votanţi pentru partid, şi cu o ţară în criză, cu un parlament şi un preşedinte care vor sacrifica pe oricine intră cu ei la guvernare, e greu să facă asta. Vom vedea. Oricum, pînă acum Antonescu a fost cea mai puternică figură a PNL, cu toate aerele lui de Ofelie.

Mai bine fara spunea...

Taps
N-ai idee ce mă bucur când văd cât de mult te implici. Pe bune.
Da' eu nu am crescut demografic şi sînt mulţi care nu au crescut. Totuşi, un 20% de aşa-zisă burghezie de mijloc nu e rău. Cîte un procent pe an, din '90 încoace, de cînd minerii spărgeau birourile PNŢ-ului, că a venit Raţiu cu dolari, să ne cumpere. Apropo, ziarul fondat de Raţiu nu mai apare, de mîine. Am lucrat acolo cea mai mişto perioadă din viaţa mea.
În rest, mă doare în fund de "binele României" pe hîrtie şi din vorbe goale. Mişcarea logică a respectării acordurilor impuse de FMI ar fi fost reducerea taxelor pentru IMM-uri, încurajarea investiţiilor şi abia apoi concedierea bugetarilor. Nu rezolvi nimic dacă trebuie să plăteşti 3 milioane de şomeri, şi să le mai dai şi salarii compensate. O afacere încurajată îţi scade plata şomerilor, că nimeni nu vrea să stea în şomaj. Paranteză: mă gîndesc că mulţi vor serviciu ca să le reziste căsnicia :-))
Altfel trebuia gândită reformarea asta a instituţiilor. Nu îi dai afară ca să îi plăteşti să stea degeaba, să nici nu-ţi mai consume ce mai ai, că ajutorul de şomaj e mic, pentru ca, în final, să te sufoce mai rău reformarea statului - cu care-s de acord, toate angajările la stat se fac pe cumetrii - ce faci cu ei, ce faci cu sistemul de protecţie socială, ce faci cu milioane de copii care vor trebui plasaţi în sistemul de asistenţă?
Crin Antonescu e ok, îşi respectă principiile, iar asta e o lecţie. Prea mulţi dintre noi credem că mai bine te faci frate cu dracul ca să treci puntea.
Cam de ce crezi tu că a scris Pataviepici ce a scris? Îi este frică să nu fie schimbat de la ICR. Mare brînză.

Mai bine fara spunea...

Haidi, bre
Ceauşescu a avut principii... Bine că nu a avut, zic zău lui Dumnezău... Aşa, prost, măcar a lăsat principiile în moaşă-sa pe gheaţă. Ca şi Băsescu.
N-are monomanii Anto, zice doar: Nu.
Şi zice bine.

Mai bine fara spunea...

@Taps
Şi crede-mă că vom relua subiectul foaaaaaaaarteeee curînd. De prin ianuarie, februarie... Din păcate.

Mai bine fara spunea...

Nu mă enervează, dă cît poţi.
Dar e mare jale, îţi spun de pe-acum.
Dacă mă enervează ceva la tine e faptul că eşti cu capul în nori, dintr-o altă poziţie decît sîntem noi, cei foarte departe de situaţia Capitalei- deşi, chiar suntem la doo ore de mers de Bucureşti. Eu vorbesc de România asta din Covasna - şi mi-e greu să cred că e diferit în restul ţării - în care toată treaba asta de la cap se împute major. Asta ar fi culmea, crezi că în Suceava sau Baia Mare e diferit?
Antonescu îşi face treaba în opoziţie, aşa cum e firesc.
Şi mai termină cu răgetele astea proletare, vizavi de tătucul Băsescu. Nu cred că nu mi-am exprimat poziţia îndeajuns de explicit încît să fiu jignită în ceea ce am ales. Fiecare alege, nu-i un capăt de lume. Putem vorbi, dar nu putem vorbi?

Mai bine fara spunea...

Taps
Sorry, acu' ţi-am văzut continuarea. Deocamdată, nu îţi pot oferi argumente punctuale. Tot ce pot să îţi spun este că Guvernul propus de Boc a trecut şi nu a trecut la limită, deci e clar că mai mulţi băieţi şi fete din PNL şi PSD au mai lăsat din pretenţii.
O altă măsură bizară, cel puţin pentru mine, este acordarea a foarte mulţi bani (cei mai mulţi) Ministerului Muncii, cu toate astea indemnizaţiile pentru copii vor fi plafonate, ca şi salariile bugetarilor, ca şi ajutorul social. Nu văd logica.
Deocamdată, pro-Antonescu nu pot decît să admir consecvenţa. Şi mă bucur că are tăria să le ofere românilor şansa să suporte consecinţele alegerilor lor. Poporul nu-i un copchil care trebuie şters la fund de politicieni. Voi aţi ales, deal with. Mă bucur nespus că au rămas în opoziţie, acum nu mai am nici o îndoială că au făcut mişcarea potrivită.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura