Maukie - the virtual cat

duminică, 27 decembrie 2009

Femeile făcute sărbători

Sînt de-a dreptul instalate în plan. Se simt recunoscătoare că sînt instalate în plan. Sînt deificate din motive de plan. Mereu plîngînd, şi mereu încercînd un loc în care să nască. Şi mereu futute, dacă mi se permite blasfemia. Mie mi se permite.
Femeile care suportă facerea, nu contribuie. Femeile care, cu siguranţă, sînt reduse la o funcţie înspăimîntoare: să nască bărbaţi, care vor ucide, în continuare, să nască femei care vor naşte bărbaţi, care ucid. O lume a femeilor care nasc bărbaţi. Opriţi-vă. Ştiu că sună mesianic, ştiu că sună inuman. Dar opriţi-vă. Cu fiecare bărbat lumea scade.

4 comentarii:

Anonim spunea...

pai, sa scada. suntem [mult] prea multi anyway. cum zicea borges? sexul si oglinzile ar trebui interzise, intrucat multiplica fara rusine specia umana inutila.

de altfel problema cu barbatii nu e neaparat ca ucid - ci ca violeaza [ucid ca sa violeze]: la fiecare cadavru pe care'l produc produc si enshpe mii de spermatozoizi pe care'i improasca all over the place si uite'asa lumea se repopuleaza populeaza copuleaza :)

pe bune: Neantul e singura chestie decenta, nekitschoasa.

Mai bine fara spunea...

@Taps :-) Un zîmbet cam vinovat, că nu-mi place mie să fac de-astea.
@Stre
În primul rând că m-ai dat pe spate cu fotografiile alea de la tine de pe blog, cu naşterea lui Iisus între nazişti. Unde le găseşti, neicusorule?
În al doilea rînd, ieri am avut o zi grea, m-am uitat numai la documentare: cu naşterrea lui Iisus, cu al doilea război mondial şi cu traficul de persoane. Sinucidere curată. Astăzi mi-a mai venit inima la loc şi ia uite ce banc la fix am primit acu' cinci minute:
Un irakian si un kuweitian stateau fata in fata in transee si se impuscau de zor. La un moment dat irakianului i se blocheaza mitraliera:
- La bizda-bizdii matii de bushc’ imbuzit! injura irakianul in cea mai pura romaneasca de care era el in stare.
Kuweitianul il aude si il intreaba intr-o romaneasca la fel de pur stalcita:
- Bei bork de gaine, de unde stii la tine ruminejte, bei?
- Ieu facut jgoal la Rumania, bei jegule goglit!
- Zeu? Ji unde fecut la tine jgoal?
- In Biucresh. Ei! Ji ce jgoal fecut tu, bei?
- Bolitehnica. Da’ di ge?
- Pei ji eu fecut jgoal la Romania.
- Daaa? Ce jgoal?
- Eu fecut Medigin la Tirgu Murej.
Irakianul intre timp isi reparase mitraliera si incepe sa traga mai

Mai bine fara spunea...

Irakianul intre timp isi reparase mitraliera si incepe sa traga mai indarjit dupa kuweitian.
- Ia bei glonz, la bizda ma-tii de ungur !

Anonim spunea...

LOL [de ce dracu nu postezi bunaciunea asta?!]

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura