Maukie - the virtual cat

luni, 28 decembrie 2009

Postare la cererea lui Strelnikov...

... care, de obicei, are dreptate :-)) dar şi că bancul e genial. Mersi, Iosif. (Nu, nu e Iosif tatăl acela, e Iosif şi fraţii săi :-))
Un irakian şi un kuweitian stăteau faţă în faţă în tranşee şi se împuşcau de zor. La un moment dat irakianului i se blochează mitraliera: - La bizda-bizdii mă-tii de bushc’ îmbuzit! înjura irakianul în cea mai pură românească de care era el în stare. Kuweitianul îl aude şi îl intreabă într-o românească la fel de pur stîlcită: - Bei bork de gaine, de unde jdii la tine ruminejte, bei? - Ieu făcut jgoal la Rumania, bei jegule goglit! - Zeu? Ji unde fecut la tine jgoal? - In Biucresh. Ei! Ji ce jgoal fecut tu, bei? - Bolitehnica. Da’ di ge? - Pei ji eu fecut jgoal la Romania. - Daaa? Ce jgoal? - Eu fecut Medigin la Tirgu Murej. Irakianul între timp îşi reparase mitraliera şi începe să tragă mai îndîrjit după kuweitian. - Ia bei glonz, la bizda mă-tii de ungur !

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))

de fapt bancu'i asa de bun incat cre c'o sa'l postez si io, peste cateva zile [cu link incoace].

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura