Maukie - the virtual cat

duminică, 21 februarie 2010

De fapt, nu

Nu voi comenta rahatul de congres PSD. Voi spune doar că, dacă, vreodată, acest partid şi-a dat măsura de îmbuibaţi şi fălcoşi, fără nici o ruşine posibilă sau imposibilă, asta s-a văzut acum. Pe faţă. Mie, personal, că n-am complexe de-alea mesianice, de care se pare că au toţi, îmi este ruşine că poporul din care fac parte i-a votat atîta vreme. Ruşine din aia, absolut din adn. Îmi este ruşine că repetă schema cu PD, pur şi simplu îmi este ruşine. Poate că o lume care putrezeşte înseamnă viermi pentru păsări. Dar pentru mine, aici şi acum, e cu mult prea meschin.

2 comentarii:

Anonim spunea...

[offtopic] tu in ce masura esti/ai fost pasionata de sci-fi?

Mai bine fara spunea...

Stre
Deci, sci-fi, gen. Deci am citit cîte ceva cînd eram în faşă, dar nici un interes. Orice gen e un gen minor dacă e prost scris. Cum categoria sci-fi, romance şi alte demonisme de-astea sunt lamentabil scrise, nu mă interesează.
Pe de altă parte, dacă doreşti, poţi băga "Particulele elementare" la sci-fi, nu? Că-z doară e un elogiu al clonelor asexuate adus umanităţii. Mă rog...
Nu, fără sci-fi. Mai există, desigur, şi Solaris-ul lui Tarkovski. Auzi, da' chiar par de pe altă planetă?

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura