Maukie - the virtual cat

vineri, 26 februarie 2010

Greşeli

Am fost nominalizată la nişte premii pentru cultură, aici, în giudeţ, şi mi se pare cam tralala. Păi, ar fi trebuit să fac de vreo zece ori mai mult, hai, douăzeci. Am făcut, e drept, documentare en-titre, pentru Imre Baasz, am mai făcut cîte ceva, am muncit de bună-voie. Dar chiar de bună-voie, mi se pare o greşeală să mi se dea vreun premiu că aşa am vrut. Ce urmează, premiu pentru existenţă? Brrr, nu voi putea să mă obişnuiesc în veci cu sistemul ăsta de recompensare. "Recunoaştem că ţi-ai adus contribuţia şi am fi onoraţi", păi, e din start o onoare pentru mine să mă întîlnesc cu oameni pe care îi admir din răsputeri. Acum devin pasibilă de diplomă? Fuck, cum trece vremea şi cum devenim statui. Huh, deci nu pot povesti în ce hal mă irită porcăriile astea. Dar o să mă duc şi voi fi emoţionată cum se cuvine. Bre, mai bine mi-aţi da nişte bani să mă duc să vorbesc cu oamenii şi să pozez picturile. Stupid fucking humans.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura