Maukie - the virtual cat

vineri, 12 februarie 2010

Faze, fără muzici

Măi, ce dor mi-e de blogul Teroristei. Am stat şi-am recitit cîteva postări, ca să-mi calmez neşte nervi teribil de subiectivi şi văd că acolo i-am cunoscut - virtual, şi nu biblic, slavă Domnului - pe cîţiva dintre bloggerii pe care îi citesc şi astăzi cu simpatie şi într-o stare de spirit mai apropiată de adolescenţă, decît de plictisitoarea mea condiţie de matură, în care mă sună băncile că am datorii. "Bine", le zic eu, "arestaţi-mă, că n-am de unde să vă plătesc" după care urmează o linişte de circa 15 secunde - nu exagerez - după care un sîsîit uşor, ca un vînt al înserării trecînd peste o boare de frunze "Păăăăăiiiii, ştiiiiţţţiiii, nooooiii nu ne-am gîndit la puşcăăăriiieeee" şi se pierd în mulţumiri că le-am răspuns la telefon. Băi, pulă, am fost şi-am anunţat ce şi cum, dacă nu-mi reeşalonezi datoria, n-ai decît să-mi iei praful de pe tobă! "Păăăăăiiiii, şşştiiiiiiţiiiii, nooooiiii, n-aaaammmm vruuuuutttt", ba aţi vrut, futu-vă-n cur, că tare v-a mai convenit să îmi puneţi o dobîndă de 17% pentru un rahat de 3000 de lei, singurul, pe care l-am luat vreodată-n viaţa mea de la bănci, acu' un an jumate. Bine m-a mai învăţat un evreu cumsecade, sfătuit, la rîndul lui de bunică-sa: "La bănci să nu faci niciodată datorii mici. Cu cît mai mare datoria, cu atît te respectă mai mult". Acu', poftim respect. Daaaa şi citesc Kipling, "Domnia-sa, preacinstitul elefant" în tandem cu Saramago şi Suskind. Niciodată nu mă satur de cărţile astea, ca şi de multe alteleeeee... Băncilor!

3 comentarii:

Mai bine fara spunea...

Aferim, Tapirule! Atîtea sfinte înjurături n-am mai tras demult. Auzi, măi, cică să vină banca să mă execute pentru 650 de lei. Păi, să se execute între ei, zic eu, înţeleaptă. Futu-vă muma-n cur de pomanagii, că văd că proliferează specia asta. Oricum, n-au ce executa, sînt la mîna mea. Dacă am de unde, bine, dacă n-am de unde să vină să ia.
La fel de drept este că datoria e a mea, eu am semnat. Da' am de dat într-o mie de părţi, datorii morale, pentru cînd mi-a fost infernal de greu. Acuma, nu pot să inventez bani. Da' îţi zic io,aicişa, niciodată să nu iei bani puţini de la bănci! Never!

Alin spunea...

draga Bianca, iti dau perfecta dreptate... desi am batut-o destul la cap pe mama sa nu i-a credite de consum asa mici ca va fi bai si acum plateste dobaaaandaaaa... oricum eu am finisat primul capitol al carti mele si tge invit sa il citesti cap-coada pe blogul personal... pentru a nu incurca articolele cu capitolul am creeat o pagina noua vizibila deasupra gadgeturilor sub numele Capitolul 1! sa iti fie mai usor linkul il ai aici! in caz ca ai timp te-as ruga sa imi trimiti si un mail cu cateva impresii la urmatoarea adresa bagoly.alin@gmail.com
Multumesc

Mai bine fara spunea...

@Alinache
Ce dracu' vă învaţă pe voi la şcoala aia, de scrii atât de greşit gramatical? Este " să nu ia credite" de la a lua, da? si "am creat", de la infinitivul "a crea". Doar prezentul mai pune un "e". Eu creez, el, ea creează. Jale, frate, jale. Şi până nu înveţi gramatică, mută-ţi gândul de la scris, văd că ai probleme şi cu ii-urile. Bleah.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura