Maukie - the virtual cat

duminică, 30 mai 2010

Alea, alea

Noaptea nu dorm, că sunt mult mai preocupată să visez, ziua dorm pe tine, oricine ai fi, că nu mă interesează tîmpeniile funcţionăreşti, gen miniştri, preşedinţi de consilii judeţene, prefecţi, şefi de partide şi alte labe. Nici măcar nu mai ţin minte exact la cine am văzut scîrboşenia de a-şi lăsa unghia de la degetul mic crescută. Am înţeles din profunzime: înfinge unghia în sare şi piper şi o presară peste homar. Plouă. Plouă aşa de mult şi eu mă topesc de plăcere. Să crape rapiţa cea galbenă pe care am tot văzut-o. Să nu crape, dar să-l scoată cineva din uz şi pe taximetristul care mă duce cu 120 la oră pe drumuri judeţene ca să văd eu că e tare viril. Dude, eşti tîmpit, that's all. Nu te stresa, nu trece, fiecare are rostul lui! Mă priveşte încercînd celebrul contact vizual, în timp ce eu vreau DOAR un taximetrist! Împuşcă-te, dragă Csabi! Asta e, nu mă vei fute, viaţa e nedreaptă.
Ieri am fost în juriu la festivalul pescăresc de la Belin şi am gustat dintr-o mie de ciorbe de peşte. Cea mai tare ciorbă a fost cea din Ungaria. Super gust. Şi mi-am prăjit o mînă şi nasul, că ieri a fost soare, futu-ţi ordinea aia cosmică. Şi mi-a sărit un crap drept în faţă, halind o insectă, dacă mai aveam nevoie. Alea, alea. Uite-aşa fac patruzeci de primăveri.

P.S.
Anul acesta extrem estem. Eu şi mama facem împreună o sută de ani. Rotunzi.

Niciun comentariu:

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura