Maukie - the virtual cat

luni, 31 mai 2010

Grevă

Cred că nu se pune la ăia care sînt în grevă forever, gen prietenul meu bolnav de schizofrenie, sau eu, care nu aud voci, dar le pun în imagini. Hehehe, o imagine face cît o mie de cuvinte... Bine, zic, grevă. No, e grevă la nivel de lideri, s-o trezit PSD-ul în ei, că altfel, pula. Examenul de bac se dă, pînă una alta şi mai şi afişează chestii imbecile gen "Grevă generală, cu desfăşurarea examenului de bacalaureat". Dacă am detestat vreodată progeniturile, ca şi pe genitori, de altfel, acum e momentul să îmi desfăşor arsenalul. Păi, bine, băi, frecţie lălăită de genitor futac bugetar, cu politeţe scîrboasă că ai interes, ţie chiar nu ţi-e ruşine, da' deloc, aşa, să îţi plasezi produsul fututului în funcţii pentru care sunt complet şi iremediabil asimptoţi? (Las' să se chinuie) Ţie, produsul fututului, nu ţi-e chiar nici un pic ruşine că eşti agramat, că nu îţi dai nici interesul, nici silinţa, că scrii cu picioarele - a se vedea pe net, numele lor e legiune -, dar pretinzi ca nişte oameni cu o spoială de şcoală, cît de cît, să îţi fută ţie o notă că au cotizat mă-ta şi tac-tu? De unde pînă unde vă treziţi că vi se cuvine ceea ce nu aţi făcut niciodată? Oricît de bizar ar părea, eu sînt total, absolutamente de acord cu guvernul Boc. Normal că nu-s de acord să susţin şleahta imbecilă de la putere, însă astea erau măsuri care trebuiau luate imediat după 1989. Şi pe baze clare şi solide. Acum, fără nici cea mai mică urmă de relansare a economiei, e un căcat, care se traduce în mişcarea socială a căcaţilor. Tare v-a mai convenit să fiţi bugetari, tare v-aţi mai înfoiat, genitori şi progenituri deopotrivă. Tare v-a mai plăcut la stat. Cam ce credeaţi? Că democraţia începe dincolo de ograda mea? Imbecili nesimţiţi care vă aruncaţi sacii cu pamperşi plini de căcat, daţi de la stat, în Lunca Oltului. Imbecili care cred că locul lor sub soare e asigurat prin relaţii. Imbecili total, al căror singur gînd pe lumea asta este să se scoată pe ei la suprafaţă, orice ar fi. Muriţi, băi! Lumea asta se face prin efort şi prin indivizi frumoşi şi liberi. Iar libertatea voastră e statul. Cretini, de o mie de mii de ori cretini!

Un comentariu:

Mai bine fara spunea...

Taps
Măsuri de austeritate, cu aromă de FMI. Tuturor bugetarilor li se taie 25% din salarii, pensionarilor 15%, se reduce alocatia pentru copii, se reduce ajutorul social, se reduce şomajul, tot cu 15%. Pe mine mă doare-n bască, eu nu-s bugetară, dar stau şi mă uit cu gura căscată cum vociferează ăia de stau nenică 8 ore cu curul pe scaun, cu prime, cu concedii de boală, cu toate tâmpeniile ce revoltaţi sunt! La muncă, băi! De cealaltă parte, profesorii se dau mari afectaţi, sindicalişti, boicotează examenele, alea, dar se duc ca oile la examene şi joacă cum le cîntă puterea, de teamă că inspectoratele nu-i vor mai angaja la toamnă. Nişte meduze, Tapirule, fără pic de coloană şi cică ăştia îi învaţă pe copii. Bine, eu înfocată precum mă ştii, cam aştept să cadă Guvernul şi tot nu se adevereşte :-))

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura