Maukie - the virtual cat

miercuri, 12 mai 2010

Zgomot

"438, aici turnul de control. Pentru evitarea zgomotului virează la dreapta 45 de grade!"
"Aici zborul 438. Suntem la 12.000 de metri altitudine, nu înţeleg ce zgomot putem face de la înălţimea asta... de ce să schimbăm cursul?"
"438, aici turnul de control. Ştii ce zgomot face un Boeing 747 cînd se ciocneşte de un Airbus A320?"...
Deci rîd de ieri.

Şi un savuros dialog matinal:
Eu: (pozînd în dama cu cameleoni, cu ochii duşi pe geam) Azi se împlinesc şase ani de cînd a murit tata.
Maică-mea: (din reflex) Mulţi înainte...

2 comentarii:

Rodicutza spunea...

ci nici nu pot sa ma gandesc la cum este sa treaca el si pe urma sa treaca ani si defapt din tine sa nu treaca nimic sa fie tot atat tot acolo...

dar intrevad,
din pacate am inceput, tocmai am inceput de catva zile sa intrevad si sunt melc in concordanta totala cu ploaia

Mai bine fara spunea...

Rod
E complicat. Oricum, atunci când suferinţa e de calibrul ăsta, prefer să mă sparg de rîs, decît să lălăi bocete strămoşeşti. Tata a murit tînăr, too bad for me. În rest, tot mama e genială.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura