Maukie - the virtual cat

marți, 11 august 2009

...iarăşi, între timp...

...bambusul a mai făcut doi lăstari, a ajuns la patru, deci înmulţire isterică, pe principiul "pre mulţi am să popesc eu." Să-mi trăiască, că e supercalifragilistic. Aurel Mandarinescu face flori şi mă traversează în ritm de şocuri electrice anticiparea nostalgiei mirosului florilor de mandarin. Nopţile sînt deja mai reci pe-acilea, sper să nu inhibe catedrala exotică şi nespus de blîndă şi persuasivă, prinţese cu lăboanţe lăbărţate de frunze şi paşi obscuri, de covrigărie teutonă.
Pentru că mi s-a dus buhul că mă iubesc plantele mi s-au replantat în geam un cactus şi violete africane: "Las' să stea la tine, că uite ce bine le merge!" Nda, e drept, că era mic cît degetul meu mic - care e foarte mic! - cactusul cînd a intrat la noi în alcov. Pe cactus îl cheamă Ţeposu Castravete că prea s-a îngrăşat de cînd a venit şi, numai bine, las' să stea la mine, şi a căzut din vas direct în palme şi m-a proiectat rapid în Arizona, Sahara şi Africa. Deci nu vă doresc să vă înţepe vreun cactus. Doare foarte tare, deşi scurt şi cînd am smuls un ţep mi-a dat şi sîngele. Asta e, horticultura bate agricultura. Un cartof nu puteam să cresc şi eu.
Ce-i drept, în afară de dorinţa aprigă de a fi o şosea în lumină, mi-am mai dorit să fiu plantă. Nostalgii bovarice...
Dacă sînt în toane bune vă povestesc şi cum a zburat mandarinul pe geam vara trecută.

4 comentarii:

Rodicutza spunea...

"Floare fui, floare trecui
La urechea nu stiu cui"
Aurel Mandarinescu aduce a
pictorul Ipolit Strambulescu...
ca m-am apucat de dimineata sa citesc pe Liternet Ganduri despre muzeu si nu pot s-o mai las din mana.

Cum de este inmormantata langa tine Irina, la Sf Gheorghe? Dar ce oameni, ce lume intr-adevar, ce noroc pe tine, ce frumos pe ei... cum sa nu-ti fie dor

Mai bine fara spunea...

Rod
E inmormintata la Brasov, 28 de kilometri...mizilic :-))
Da, ce noroc pe mine...

Mai bine fara spunea...

Rod
Aşa se întîmplă lucrurile uneori. O iubesc foarte tare, doar aşa, şi ea pe mine la fel. Doar aşa.

Rodicutza spunea...

Ai fost la cimitir? Nu cred ca ai fost ca nu puteai prin cati nameti or fi, nu cred ca sta cineva sa curete de zapada aleile cimitirelor. Dar daca este de iubire este inca de bine.

Tocmai ce ma bucuram de ultimul tau post dupa ce ma speriasesi cu penultimul (sau antele sau) care este mai dark decat trebuie sa fie in mijlocul celei mai adanci pesteri din lume la miezul unei nopti cu ceata, fara luna si cu cerul acoperit. That dark. Aia despre idiotia oamenilor.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura