Maukie - the virtual cat

vineri, 21 august 2009

Leook

De vreme ce mi-am recăpătat nu ştiu ce, eu zic aşa, cu cuvintele lui, deşi m-ar putea urî, din nou - e posibil să urăşti de două ori? - uatever.

"1. Figuri impuse. Von Gloeden şi Holland Day
Evident, nu a fost întotdeauna aşa.
Istoria nudului masculin cunoaşte perioadele sale de camuflaj, de samizdat, de scandal. Primele lui incidenţe fotografice făceau apel la umbrela picturii: Eugene Dureux, A.Calavas, Eadweard Muybridge sau Thomas Eakins erau prinse, asemeni unor gâze exotice, în insectarul "studiului". Alibiul tuturor acestor nuduri era "artistic": fotografiile aparţineau unor pictori care nu-şi permiteau "modele vii"! De aici, pozele - imperative - care transformau trupul bărbătesc într-un fel de dicţiontar explicativ al diferitelor mişcări (impuse), în general contorsionat-belicoase" (Revista ARTelier, winter, 1999/2000)

Nu mai vorbim de Thomas Mann

Eu cred, binişor, aşa, ca să nu mă zdruncin din temelii, din nou, că ar trebui să mai citim, să mai băgăm ochiul în albume şi în reviste.

Surpriză!!!!: Lumea începe şi se termină cu mine.

P.S. Castratele noastre vintage se referea la această scriere care, by the way, îmi place de mor şi chiar vreau să o duc mai departe. Dacă unii mă creditează cu sublimul argument al prostiei, nu-i vina mea, nu poţi vedea ceva despre care nu ai habar. Şi chiar nu pricep de ce n-aş fi şi eu o castrată vintage..., hmmmm

Ştiu că o să-mi iau măsura inconstanţei mele, fuck. Dar Alex Leo Şerban trebuie citit şi gata. Altfel, taci dracu'!

Şi dacă prind vreun Anonim pe-aici şi bănuiesc că e Leo, deci nu pot descrie cîte clitorisuri îl aşteaptă.... Chiar am scris pentru că îl ştiu demult şi e aşa cum e...

4 comentarii:

dragoş c spunea...

veti? daca iti stergeai blogul, nu mai aflam de toti astia - artisti gay? - de care nu mai auzisem pan-acu!

si nu prea am inteles bine unde bati cu postul...

Mai bine fara spunea...

@Ntz,
Doamne-fereşte, nu am vrut sa spun nimic de genul ăsta..., e irelevant dacă eşti gay sau nu din punct de vedere al valorii, poate fi relevant din punct de vedere al istoriei artei - deşi şi aici e discutabil, pentru că subordonezi, din start, dimensiunea culturală uneia false, de gen, sex, orientare sexuală, etc. - era vorba despre o atitudine, despre curaj şi despre deschidere.
ALŞ e foarte bun încă de pe vremea cînd aveam eu 19 ani, asta am vrut să spun.
Şi oricum, bat în altă parte :-))

Anonim spunea...

ok, eu am interpretat altfel, pentru k NU aveam cum sa stiu la ce bati tu, avand in vedere k pe atunci eram la pescuit :)
ai dreptate, mai bine taceam dracu' din gura, k era disputa voastra
problema mea a fost doar ca am interpretat gresit sintagma, mi s-a parut un atac oribil
btw disputa voastra e a voastra, mie imi pare bine k ai revenit
acum, dupa ce am inteles, imi cer scuze k am fost asa dur

Mai bine fara spunea...

Pobs
Okie, next time o sa fiu mai explicita.
Numai ca n-ai fost dur -totusi, duc multe in spate- ci nedrept.
Dar... apa pe valurile netului...
Scuzele acceptate.

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura