Maukie - the virtual cat

vineri, 28 august 2009

Mi-am adus aminte...

... că lumea e greşită din proiect, aşa că... (nu, dacă vă gîndiţi să mă întrebaţi pe mine, nu, moartea celorlalţi nu ar trebui să fie obligatorie, cu a mea, negociem).
Dar fiindcă Monique nu-mi împărtăşeşte gusturile, mi-am pus eu cuminţică Lou Reed şi am dat peste "chestii de-ale băieţilor" absolut savuroase. Deci you must see that: http://www.youtube.com/watch?v=FANQBrCg8vw&NR=1
De reţinut replica foarte scurtă: "I stole you from Africa? Can I give you back?"

P.S. Şi ar trebui să vedeţi "Dead man" rapid.

4 comentarii:

Anonim spunea...

that clip fuckin rulz. da' de ce nu'l embed - pui doar link?

Anonim spunea...

na, ma revansez:

http://www.youtube.com/watch?v=C86oH5RwyJg&feature=fvw

Mai bine fara spunea...

Stre
:-)) Mulţumesc
Ce moace au..., Gizăs, şi se plimbă ca marriachi...

Anonim spunea...

e hai ca e asumata faza [unlike marriachi]. ca si freza :)

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura