Maukie - the virtual cat

luni, 6 iulie 2009

Deci, astăzi...

... frondă totală!!! Paganini şi Rachmaninov la tot poporul!! Cred că vecinii mă urăsc din suflet... So what? Şi eu am hiper de-alea... Da' ce incredibil de frumoasă e muzica asta, care, parcă, îmi sună a poezie de multă vremeeeeeeeeee....

21 de comentarii:

dragoş c spunea...

aha! rachmaninov-rahmaninov, dar s-o stim si noi.
adica ce?

Unknown spunea...

Bianca, mai bine nu puteai s-o nimeresti azi! Preferatii mei... absolut divini, mai ales Rachmaninov, cata poezie... Imi amintesc ca de mica am decis ca instrumentul meu preferat (de ascultat nu de interpretat, ca sunt complet incompetenta din punctul asta de vedere) este vioara datorita lui Rachmaninov. Iti marturisesc cu maxima sinceritate ca am avut impresia ca ii si aud cand ti-am citit postarea dimineata! Multumesc frumos!

Unknown spunea...

Ia ascultati aici poezie:
http://www.youtube.com/watch?v=dwGmHZ8XgeU&feature=related. Sper sa mearga. Daca nu merge, sa stiti ca e vorba despre "Vocaliza" lui Rachmaninov interpretata de Itzhak Perlman. Ascult-o, Bianca! E poezie pura!

Mai bine fara spunea...

Dragos
Apăi să-i pieptene ştim noi cine, că ruseşte am uitat de mult :-)

Katiusa micutz drăgutz, treaba devine că aseară m-au turbat vecinii cu manelele, deci intrase, draga mea, blocul în rezonanţă. Drept pentru care am stat şi am rumegat ce anume ar înebuni maneaua de draci şi am decis. Aşa că am pus boxele la maxim şi am ieşit în faţa blocului să ascult viorile. Da, fix aşa. În faţa blocului pentru că la mine scăriţa şi ciocănelul sunt deosebit de sensibile, iar din motive de zbierat boxe îmi flutura chiar şi părul. Aşa că... o ţigară, frumos, şi stat cuminte cu cocălarii la ascultat simfonice. Nu pot să vă explic cam cu ce viteză au roit-o...

Mai bine fara spunea...

Cathy
Păi, bine, măi copchil, om fi vreo gemeni astrali, ceva... Fix asta le-am pus :-))

Unknown spunea...

Daca n-o spui numai ca sa-mi faci placere :) , atunci te recunosc si te declar geamana mea printre stele :) ...

Mai bine fara spunea...

Cathy
Adică mă bănuieşti pe mine, măi??? Nici nu ştiu de ce mai vorbesc cu tine. Da, aia le-am pus şi asta:http://www.youtube.com/watch?v=YJymvZiEFeo

Mai bine fara spunea...

Din păcate pentru noi toţi, mă enervează de mor atîta Mozart la toţi. Dacă nici muzica nu iese dintre critici...
Mozart e al meu, tot, însă... Las'că mă consolez cu Bach...

Unknown spunea...

Consoleaza-te cu ceea ce tocmai ti-am trimis pe mail :)! Fii generoasa si da si altora. Da muzica la maxim. Eu fac acelasi lucru, din cauza ta. De dimineata imi umbla numai Paganini prin cap...

Unknown spunea...

Consoleaza-te cu ceea ce tocmai ti-am trimis pe mail :)! Fii generoasa si da si altora. Da muzica la maxim. Eu fac acelasi lucru, din cauza ta. De dimineata imi umbla numai Paganini prin cap...

Unknown spunea...

Scuze pentru repetitie! :(

Mai bine fara spunea...

Cathy
Nu pot da la maxim, draga mea. Pentru că eu, un om, de altfel, tolerant şi calm, îmi ies din sărite că aud prin pereţi muzica dată la maxim de alţii. Altfel... ce treabă am eu? Să asculte ce vor, dar sotto voce, încetişor, dacă nu eşti greier...

El Desdichado spunea...

Hehe, culturalizare fortata, adevarata terapie estetica. Sper sa nu sfarsesti ucisa de manelisti. :)))

Mai bine fara spunea...

El
Doamne-fereşte! Şi recunosc cu umilinţă că atitudinea mea a fost motivată şi de vreo doo, trei, zece beri.
Ajută la defulare, dar tot e impardonabil. Doar că, pur şi simplu, nu mai rezistam.
Vă sugerez să încercaţi. Am făcut chestia asta acum vreo patru zile, aproape, şi nu se mai apropie nimeni de blocul meu. Iar vecinii au priceput aluzia şi mă scutesc să ne batem în boxe. Că ale mele sînt mici, dar merită!
Culmea că mă iubesc, cu admiraţie şi teamă, maneliştii. Totuşi, Grenouille nu sînt. Poate devin.

El Desdichado spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
El Desdichado spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
El Desdichado spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mai bine fara spunea...

El
Dacă aş şti şi cum... :-)) Nu te ruşina, te rog, pentru că eu sînt o panicată şi o obsedată în privinţa gramaticii şi mă ia cu vertij cînd văd ce incredibile dezacorduri pot face, uneori. Dar unele au farmecul lor, iar în cazul tău se vede clar că i-ai contopit pe cei doi, ceea ce mie, una, chiar îmi place.

El Desdichado spunea...

Se pare ca pana la urma am descoperit singur procedura. Imi cer scuze pentru deranjul provocat. Keep in touch!;)

Mai bine fara spunea...

Ei, bine că le-ai şters tu. Promit să mă apuc serios de blogul lui peşte prăjit şi să îi aflu tainele. Rău e că nu am niciodată chef. Asta e, sînt o amatoare... Poate mă ajută Cathy, că nu vă pot explica ce fiinţă îndatoritoare e...

Unknown spunea...

In materie de bloguri nu te pot ajuta ca nu stiu nici cat tine. Mai mult, nu radeti de mine (si nu ma bate, Bianca), eu n-am scris pe blogul Biancai pana acum pentru ca nu aveam cont Google, va puteti imagina asa ceva?!
Hai, aruncati cu pietre in mine ca sunt o neadaptata la realitatea virtuala. Un domn pe care il apreciez foarte mult m-a tras de urechi odata ca indraznesc sa-l numesc domn in spatiul bloggeresc. Da` ce-are, fratilor, blogurile au reinventat politetea? Haideti sa publicam un nou cod al bunelor maniere. Sau exista si asta si eu ma fac iar de ras ca vin din secolul 19?
Ar trebui studiat cu maxima seriozitate modul in care spatiul virtual modifica realitatea pe care o cunoastem noi, nu credeti?

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Arhivă blog

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura