Maukie - the virtual cat

marți, 28 iulie 2009

Zăcere cumplită

Gabic mi-a dat nişte vin şi am beut şi am rămas blocată pe Discovery, cu maşinăriile desprinse din Goya: tancurile folosite în iad. Apar tot felul de experţi cu cefe groase sau slabe, cu dinţi mai mult sau mai puţin corecţi, cu părul negru sau roşcat şi explică de ce tancul "Centurion" obţine o notă foarte bună. E unul, William Watner, desprins fix din "Ferma Animalelor", din rolul porcului dictator.
Aha, au trecut la tancul "Tiger". Vorbesc de "fear factor", care e devastator. Apropos, dacă nu mi-e frică, ci îmi vine să vomit de scîrbă, se pune la "fear factor"? Vorbesc încontinuu despre "inamici", în cazul ăsta irakienii. În al doilea război mondial, nemţii. Pot să ridic mîna timid să zic că eu n-am "inamici"? Pot avea oameni cu care mă bat în vorbe all my life, dar de omorît nu i-aş omorî.
Staţi aşa, M1 Abrams e al doilea pe listă, sigur, pe primul loc e unul rusesc, pauză publicitară.
Nu îmi pot imagina în secolul XXI "inamici". Ce voce are comentatorul, ca şi cum ar acorda Pullitzer, evident, tancul T-34 cîştigă concursul, aparţine ruşilor. Uraaaa! De asta erau ăştia aşa obsedaţi de ceasuri... Ce porcărie imundă.
Eu aş închide un irakian, un neamţ, un rus şi un american într-o cameră în care putrezeşte o femeie, moartă de moarte naturală, împreună cu copilul ei, băiat, mort şi el. Băiatul îi are ca tată pe toţi patru, că, deh, pater semper incertus. Sau, şi mai bine, cu vreo trei cadavre care se descompun la focul încet al viermilor cuminţi. Incredibil. Cînd înveţi la şcoală că amoeba se înmulţeşte prin diviziune şi că unui om îi ia nouă luni, iar unui elefant douăzecişiuna de luni să vină pe lume. Cîtă muncă inutilă ca să vină ăştia cu tancurile lor.
Eu, una, refuz să fac parte din lumea asta. Pur şi simplu îi întorc spatele. Ia să mă mai pupe şi-n cur.

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu'ti plac instalatiile de fier care scuipa foc? dam sunt atat de poetice! uite, jos de tot pe pagina asta:

http://strangevehicles.greyfalcon.us/KRUPP%20KUGELPANZER.htm

Anonim spunea...

hihihihmrrrr. T34 exista? doamne ce in urma sunt, ma simt ca scriitorii aia de anticipatie care isi plasau actiunea in viitorul indepartat al anului 2001. Plus ca unii nesimtiti inca mai omoara cu T34 elefantul ala de-a fost copt in 21 luni zile, doar asa ca sa-si faca bratari de ivoriu. cu care le-a inventat!

Mai bine fara spunea...

@Stre
Acu' imi vine rid, stii m-am impartasit cam mult din vinul de parastas si mi-o fost teribil de lene, ca sa zic asa, sa scotocesc dupa telecomanda si sa opresc tembelizorul. Naiba stie ce-oi fi aberat si pe bloguri :-)) Scuze :-))
Desi am stat o noapte intreaga sa ma joc DOOM si alte nazbitii singeroase, tot nu-mi plac tancurile si alte jucarele. Pina la urma, sint facute sa ma ucida pe mine si pe altii ca mine. That's include you too, sir. In iad cu ele si cu poezia lor!

@Simonette
Da, exista si daca ma simteam un pic mai sigura pe vederea mea periferica schimbam porcaria aia de program.
Cit de bizar poate fi sa te apuci sa-l urasti pe Nobel la virsta asta? Tu-i dinamita lui astazi si maine!!!

Mai bine fara spunea...

@Stre rulz!
Deci am rîs cu lacrimi si cu suflat nasul! Deci asemenea Freud, mai rar!
Jenial, sir, jenial. Si am apreciat din tot sufletul ironia.
Si cind te gindesti ce patrunsa eram aseara... Mergeti neaparat sa va uitati pe adresa strelnikovului...

Anonim spunea...

anyway revenind la instalatii cre ca - de la revolutia industriala si mai ales de la primu razboi mondial incoace - au cauzat multa poezie. voila:

http://en.wikisource.org/wiki/Futurist_Manifesto

Mai bine fara spunea...

@Stre
Draga, pai se poate? Eu sa nu stiu? Stiu, da-le-n ma-sa. Ma agaseaza teribil futuristii astia. Ca si constructivismul, de altfel.
Glumesc, dar cinci ani de Istoria artei, imediat dupa moartea raposatului regim, au fost ani seriosi de scoala. Imi mai permit si eu niste rasfaturi, cum ar fi alea cu El Greco cel scirbosel si kitsch-osel si cu Picasso cel fara de originalitate, dar mare pictor mare in perioadele albastre. Deh, snobisme...

De unde mă citesc

free counters

Persoane interesate

Arhivă blog

Despre mine

N-am cine stie ce de spus, ma cam fascineaza lumea, restul e...literatura